::iKLan @ aty@@rim@n

Thursday, September 17, 2009

iman is walking now...

video

Tuesday, September 15, 2009

macam2 rupa iman

ok la...dh lama kan aku x apdet pasal iman...
aku bizi la sejak 2 menjak ni...
nak apdet kat opis payah la pulak...malas nak bawak naik laptop...
aku on apa yg bole jek...
korang tgk la aksi2 iman skrg ni....
macam2 gaya dia ade...
skrg ni iman dh bole jalan....w/pon bertatih la kan...
tp lasak nye x hingat la beb....jenuh nak jaga dia...
lebam kat muka jgn citer la ek...byk kemain...

ni aksi iman tdo terbaru...lotih beno dia nih....skrg iman susah nak tdo siang...makan pon lebih kurang jek....


tgk la muncung dia tu....


i love this smile...new smile...


ni aksi iman main2 kat MP...sonok sangat sampai xnak duduk langsung....








ni br bangun tdo...bgn2 je bg senyuman manis bangat...




Tuesday, September 1, 2009

apa nak jadi kan...

salam sume...
lama kan x apdet apa2...
aku sangat2 la bizi sejak bukak gerai kat bazar ramadhan ni...
ye la kan...pg aku dh g keje...
ptg aku balik masak2...lepas berbuka aku dh kena g gerai...cbok la sangat2...

ni aku nak citer pasal kes smlm...
smlm iman demam..
tp still nak memanjat tangga kat umah aku tu...
ayah dia pon dok la kejap2 kena amik dia kat tangga...
then ntah cam ne masa ayah dia dukong dia nak turun tangga....
ayah dia terkehel...bengakak lutut ayah iman...
sian dia...hr ni dia mc...sama la ngan aku...
aku ponteng..ekekekk....