::iKLan @ aty@@rim@n

Sunday, February 16, 2014

Koleksi Aidijuma


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُI

Hai korang!!!
Skrg ni dh mula berjinak ngan tudung bawal semula.  X tau la nape minat tudung bawal balik.  Mgkn sbb bile pakai tudung awning ni rasa pipi tu tembam semacam la. Hahaha.... sbnr nye aku makin gemoks ok... hahaha...
Bile pakai tudung bawal ni nmpk pp tu mcm kempis ckit. Ok perasan lebih. Hahaha...
Mula kan koleksi dgn koleksi tudung Aidijuma inspirasi datin Juma ni. Tudung cantik n kain sedap pakai. Corak pon menarik n harga berpatutan.  Eh mcm nk promote lak. Hahaha.... murah je yg aku wat koleksi ni. Baru rm10 selai beb. Hehehe.... korang nk bole la g ke store berdekatan yer... Hehehe....l





Ni antara koleksi yg aku ade. Ade lg tp x amik pics pon. 
nmpk kempis kan pipi tu???
hahahhaha

Thursday, January 16, 2014

Rindu nak membebel

 
Iلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
 
hai korang!!!
 
Ya Allah....
lama nye x apdet blog.
terasa rindu teramat sgt.
rindu la sangat...
rindu nk membebel ade la...
hahaha...
 
korang rindu x kt aku?
ntah ade ntah tidak kan.
ok.. skrg ni kedudukan kt opis dh stabil.
so lepas ni bole la apdet selalu.
aku akan apdet dr last aku apdet.
so korang sabar la tggu cerita aku ek...
hehhehe
daaa.....
 

Friday, December 27, 2013

Tangan Bengkak


Iلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

 hai korang!!!

pg nak g keje tu biasa naik moto.
tetibe masa smpi kt opis aku kan en. Izhar ckp tangan sakit.
dia btau kena sengat tebuan ke hape masa bawa moto tu.
dia minta tlg kuar kan sengat.
aku kan isteri mithali kan.
tolong la suami tu.
dia ckp bisa nau tangan tu.
balik keje dia amik aku skali tgk tgn dh bengkak.
ya Allah... gini terus rupa nye.
malam tu g klinik.
doc bg ubat alergik n tahan sakit.
dia ckp x sakit tp mcm kebas2 gitu.

 tgk la  bengkak nye.
gitu skali hah...
hehehhe


Tuesday, December 17, 2013

Phineas n Ferb

 
Iلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
 
hai korang!!!
 
pasti anak2 korang tgk citer ni kan.
sama la hero2 aku tu.
tp ade kemusykilan ckit tang citer tu.
tp bkn sbb citer tu.
kemusykilan kat anak2 aku ni hah.
aku rasa kan..
tajuk citer ni Phineas & Ferb.
tp pd anak2 dorang pggl ni citer 'Candace'.
korang tau sape itu Candace???
Candace ialah kakak kpd Phineas n Ferb.
nmpk x dlm gmbr tu yg blkg muka pelik tu.

 
korang jgn tanya aku nape dorang pggl ni citer Candace.
aku x tau nape menarik sgt candace tu.
tp dorang suka kan candace.
mmg glemer la candace ni dr binatang peliharaan dorang tu.
hahaha...