::iKLan @ aty@@rim@n

Friday, February 27, 2015

Salam Jumaat

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُI

apa khabar semua???
aku tanya apa khabar...
aku tanya apa khabar...
semua...

hehehe




Friday, September 5, 2014

Happy Birthday Iman Harith


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُI

hai korang!!!

hari ni merupakan besday harith yg ke 4...

Happy Birthday Harith aka Abg Ngah!!
Semoga menjadi anak yg soleh, dipanjangkan usia,
dimurahkan rezeki, rahmati dan dilindungi oleh Nya,
Ibu, Ayah n Abg Iman sayang sgt kat adik.

Jgn cepat marah lagik ek... hehehe...
lepas ni dh kena pggl abg ngah tau...

abg + adik

waaaa....

adik...

gmbr terbaru budak berdua ni..
dh besar dah..
kejap je masa berlalu..

Wednesday, September 3, 2014

WW #1/2014


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُI

hai korang!!!

dh ujung tahun baru la nak WW bagai kan...
lantak la.. ade ku kesah???
hahahhaa

**aku dan perut besar ku...
eh nampak ke x?? 
hahahha

** umah org bkn umah aku!!! :P

Friday, August 15, 2014

YUHUUUU....


Iلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


hai korang!!!

Ya Allah... 
lama nye x apdet kt cni..
rindu la sesangat tau...
nk apdet guna pc opis ni ka main la payah nye...
dan akhir nye..
bole juga apdet cume ade beberapa setting kena ubah ckit.
x pe la ye kite wat pelan2.
apdet bergambar akan di buat kemdian.
ni apdet membebel jer dulu.
hahahaha...

korang...
aku ble baca blog korang.
selama ni pon aku baca.
tp aku x ble nak komen.
problem lak nak komen....
so jgn sangka aku x baca blog korang sume tau!

ok la nanti sambung lagi tau...
babai....