hari ni tangan terlebih gatal.
konon2 nak cr background baru. skali tertekan salah button.
terus tertukar background lain.
nak cari back ground lama malas pulak.
x ingat dah nama apa.
nmpk cantik plak yg ni. tp ni mata aku la nmpk cantik.
cer korang tgk. ok ke x?
Blog ini ialah blog 'peribadi aku'. Adalah hak aku ingin mencoret apa saja berkaitan aku. Apa saja luahan hati aku adalah hak aku selagi tidak tertulis nama siapa pon di situ. Aku akan elak kan untuk menyakitkan hati orang lain. Jadi, anda boleh komen selagi x nyakitkan hati aku atau orang lain yang membaca blog aku.