::iKLan @ aty@@rim@n

Thursday, July 30, 2009

Persidangan Pegawai Syariah Semalaya....

ok...ramai yg tanya camne la aku ble lupa pasal anniversary aku tu...
ekceli aku plan nak sambut masa besday aku...
ye la aku nikah 28/7/07 tapi aku sanding 4/8/07...
besday aku lak 5/8/09...kan...
tp nak di jadikan cerita nya la...
masa besday aku tu sdg berlangsung nya persidangan cam kat tajuk atas tu....
so...kali ni melaka jadi tuan rumah...
mahkamah syariah la kena take over menda ni....
pd 5/8/09 nanti akan ada makan malam...
aku plan nak makan malam ngan suami terchinta aku la kan....
tp aku kena la g makan malam kat A Famosa alor gajah tu...
x pat la aku nak makan ngan suami aku....
so sbb tu la aku terlupa....
lain di rancang lain jadi nyer....

ni antara menu yang ada...






aku malam itu....


2 comments:

  1. OOO CAM TU KE CITENYE..PATUT LA BOLE LUPE HEHEHE

    ReplyDelete
  2. cam tu la citer nye cik puan nana...ekekekk....

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...