::iKLan @ aty@@rim@n

Thursday, August 20, 2009

aiseymen....

camne aku ble lupa ek hr ni...
ekceli hr ni aku kena g seminar ek....
"seminar hak2 suami isteri-sulaman kasih, bisikan rindu'....
tajuk x tahan baca kan....
terlepas la aku nak tau apa yg best kat seminar tu....
adoiyai....tu la hayal dgr radio lagik smpi terlupa pasal ni....
apa la yang aku ingat gamak nye kan....
dh tu tggl la aku sorang je pompuan kat dlm opis ni...
jadi la aku mangsa buli org lelaki kat dlm opis ni hah....
jenuh aku nak melayan karenah dorang ni....
soh ikut bli cat la...bli pasu bunga la....buat air la...
cr makan la....adoiyai....
nyesal lak aku x g seminar tu tadik....ceh.....

ni muka aku hr ni...pakai kamera laptop jek....



0 bisik..bisik...:

Post a Comment

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...