::iKLan @ aty@@rim@n

Monday, November 30, 2009

macam2 ragam iman...

ni pulak g jalan2 kat dataran pahlawan....
masa ni x bawak buggy iman...
so kebetulan ternampak troli pesen ni...
sejam rm4...deposit rm 15..
kitorang sewa 2 jam jek...then baki di pulangkan balik...
iman apa lagik...kemain suka la dia...
konon2 cam dia bawak kete sendiri la kan...
amboi2... :D



bergaya x???





hari tu dh siap2 tggl kan iman depan tv...
susah beno la nak dia dok diam bang seminit dua ni...
pastu tgk la ragam dia...
cam2 peel dia buat nyer...
last2 dpt la snap pic dia...
n tgk dia hayal apa dpn tv tu...

telinga gatal gamak nyer...rambut dh panjang... :D


eh apa tu???


terus diam...sambil ckp wuuu...


skali ade tom tom bak...dia diam bile dgr lagu tom tom bak jek...hahaha... :D



2 comments:

  1. hehe mmg cute damia pun suka tom2 bak klw ada iklan dia baru dengar lagu intro je dia dah cakap ba..ba..bak hehe

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...