::iKLan @ aty@@rim@n

Tuesday, October 11, 2011

Eh!!! cam x caye jer....


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
alhamdulillah...
lama dia ilang tetiba dia kembali memberi.
terima kasih Nuff.
happy dalam x sihat kejap.
hehehehe
aku rasa badan x bape sihat la.
pale aku pusing dr semalam lagik.
mgkn penat sangat kot.
ni pon rasa cam x semangat je nak kira2 wat laporan.
adus.. lagik aku tgk no ni lagik aku pening.
dh la ade yg merokok dlm opis ni.
bertambah la aku pening.

TOLONG!!!!!


6 comments:

  1. BETUL TU!!!

    au pun geram kat opis nie ha,, sesuka hati jer merokok kat toilet, tak pun kat bilik diorang,,, pangkat besor pun tapi x respek org bwh,, camner ler org bwh nak respek dia,, aku benci bau rokok,,,hu,,hu yg ikhlas ->mak buyung

    ReplyDelete
  2. hah kn aritu br aty ckp tkde BE..kn dh muncul BE br..tahniah

    ReplyDelete
  3. ija~ kemain mak buyong ek. sengal je kan. dh la aku ni x sihat. adusss..

    mama tisya~ haah kak, lama xde BE br, dh la $$ x sampai seploh hinggit pon. huhuhuhu

    ReplyDelete
  4. wahhhHHhhHhhhh bestnyaaaaaaaaaaaaaaa

    akak kan
    pantang org merokok
    lagik2 kat tempat makan
    ni nampak ni ada budak
    lagi berkepol2 asap..
    nak kata bodoh kang marah plak

    ReplyDelete
  5. nana~ tgh rajin la ni.. hehehhe

    kak ila~ aty x sihat, pale pening, jd bau2 rokok ni memening kan. hr ni hasben atty kena merokok jauh ckit. hehhehe

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...