::iKLan @ aty@@rim@n

Tuesday, November 20, 2012

Memori 09.11.2012 ~ 11.11.2012

 
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
 
hai korang!!!
 
ni entry terakhir wedding adik aku.
ni sume dr photog.
aku amik mana yg penting je.
yg lain byk sgt gambar nye.
so ni je the best aku ble amik yer... :)
 
malam berinai selepas nikah..
 
anak perempuan mak....

my demok yg asik sangat makan nye..

budak tarbush!!! hehehhe
 

with my family...
 
keluarga ku...
mak kaya ngan anak perempuan.
sayangnye.. kak ngah dh x de... :(
gemoknye aku dok cam tu!!!! :P

peace!!

the twins..

bb Safwana...

ahli keluarga besar.
ni sblh mak aku.
mak aku 2 bradik jer... :)

abg long (bj oren gambar atas) sedia nak simbah air..
larik....!!!!
 
ni famili sblh arwah ayah aku.
tp x ramai yg ade.
x cukop korum... :)

bergambar di pihak lelaki.

we... :)
 
sekian sahaja gambar nyer...
adik lelaki aku lambat lagi yer... :)
 
 

3 comments:

  1. best bila ada keluarga yang besar mcm ni....

    ReplyDelete
  2. wow...cantik nya pelamin, pengantin...ko pun cantik jugok..:)

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...