::iKLan @ aty@@rim@n

Tuesday, May 7, 2013

Filem : Pilot Cafe

 
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
 
hai korang!!!
 
waaaa.... sangat2 teruja gitu.
ye la sbb x lama lagi ade la novel yg diadaptasi lagi.
kali ni citer Pilot Cafe.
Pilot Cafe ni hasil tulisan Ahadiat Akashah.
lepas Lagenda Budak Setan Ngan 3hari (lupa nama nye),
dia wat yg lain plak utk filem.
aku mmg suka novel ni.
1 of feberet aku la beb.
dulu aku ade novel ni.
lepas pindah randah, ilang suma nye.
sume koleksi aku yg dulu kebanyakan nye dr Ahadiat Akashah la.
so aku rasa sbb dorang nak kuar filem kan citer ni.
dorang print out yg baru novel ni.
bergabung dengan Secangkir Kopi Panas di Pilot Cafe.
yg ni sambungan dari Pilot Cafe.
so novel tu jadi tebal la.
 
 
nampak x buku Pilot Cafe antara deretan novel tu??
aku malas nak edit2.
korang tgk rak atas skali.
 
x sabar rasa nya nak tggu filem ni kuar.
korang ble Like kat fb : PILOT CAFE
antara pelakon nya:
 
Fahrin Ahmad - Kapten Ameer Reza
Izara Aishah - Maya
Neelofa - Sharmila
pelakon2 lain: Datuk Eizlan Yusuf, Keith Foo, Azad Jazmin dan ramai lagi.
 
 
 
so.. pada yang minat bole la sama2 tgk nanti yer... :)
 
 

6 comments:

  1. aku x berapa gemar cter/filem yg adaptasi dr novel sbb ala2 kurang kick nyer... tp sbb da fahrin belakon, wajib aku terjah ni he3....

    ReplyDelete
  2. byknye novel ko..jeles makkk!!..aku dh lama dh xmembeli...sobssss..

    ReplyDelete
    Replies
    1. o.. ni ckit blm wat penambahan. ekceli last week ade wat penambahan lagik. sume rak penuh termasuk atas2 tu... hehehhe

      Delete
  3. banyak weh novel ko, apa kata ko sewa kan novel ko tu..buat secara online....aku pun nak sewa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ceh!!! xde makna nye... hehehehe

      Delete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...