::iKLan @ aty@@rim@n

Monday, September 23, 2013

Opis Baru


Iلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
hai korang!!!
sori la yer lama sangat x apdet.
bkn x nak apdet tau.
tp kat opis baru blm ade pc lagi.
baru ade kerusi n meja jer...
la ni g keje naik motor jer.
merempit 4 branak ko...
hahahaha...
 senang keje sbb sekali jalan jer.
memula htr adik then abg.
then hantar aku lepas tu baru en Izhar ke opis.
jimat duit minyak kete.
naik kete bile perlu jer.
tp jd sempit naik motor smpi 4 org.
hahaha...
 


ni la tempat baru aku.
sblh partition tu tempat makan.
x kisah pon dok kat memana.
tp tu la aku x tahan nye sbb dorang ni rajin wat air kopi.
jenuh la aku ni nk menahan napas.
aku kan x ble nk bau kopi n adik bradik nyer.
adeh!!! hahahaha

ok la nanti aku apdet lagi yer.
tp rasa nye apdet citer yg lepas2 yg tertunggak.
asal apdet dh la...
nanti aku baca blog korang yer.
kat umah xde wifi dh sbb x byr.
so harap pinjam pc org je la kt opis ni...
ahahaha...

3 comments:

  1. sama cam tempat ila....dekat pantry :)
    redha je lahh...
    lagi2 bulan puasa..adoi

    ReplyDelete
  2. wahhh..kene buat mkn2 ni sempena meja baruu..kusi baruu..hihi

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...