::iKLan @ aty@@rim@n

Thursday, June 23, 2011

hadiah FREE

memula baca kat blog KAK ERRYN. pastu baca lak blog NANA.
yg wat aku sedih sbb nye aku x ble nk dpt kan hadiah free sbb kena register kat FB.
opis aku block segala social networking ni sume termasuk la fb.
so..dlm pada tu aku dok cari2 idea cam ne nk dpt kan hadiah free ni.
pas tu aku terbaca SYANA pon ade buat gak. dia komen kat blog nana ke kak erryn x pasan lak.
dgn sepantas nye aku dial no dia n mintak bantuan dia. ayat kena power beb. ekekekkk...
Alhamdulillah...syana dgn baik hati nye membantu aku. dpt la aku e-voucher nye.
walaupon aku kena tukar password fb aku pon aku rela. ekekekk..
anyway tQ bebanyak ye syana. x nk ketinggalan jugak ni. ekekekk...
so kalo sesapa nk di persilakan amik kat cini. kena register tau kat fb dulu.







nanti akan dpt la e-voucher cam kat bawah ni melalui email.

oh ya. 5000 je ye bole dpt. la ni xtau dh bape ribu. so... kena cepat la..

*** dh call en. suami nk ajak amik hadiah FREE ni... :D




3 comments:

  1. btol weh.. aku dh g tanya...

    ReplyDelete
  2. tak sempat le nak reg..baru je tahu nih..hmm tak der rezeki la..

    ei..dia bagi semua beg2 tu ker?

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...