::iKLan @ aty@@rim@n

Wednesday, June 22, 2011

kenduri cum hari bapa

ekceli aku xde pon gambo kenduri n suasana nye.
yg aku ade cume gambo kek ngan gambo abg iman hadif tgh makan kek.
sbb ni je gambo ade dlm hanset.
yg lain2 xde.
ekceli majlis ni dibuat kat umah makcik hubby.
dorang wat kenduri doa selamat cum hari bapa.
kek pon dibuat oleh kazen hubby.
aku nk buat x dan sbb kenduri malam btau petang. lagik pon adik iman harith x sihat.
smpi kesudah x de pon aku buat kek. hahahaha...

cupcake yg ade nama ayah iman. ekceli dlm famili hubby dorang sume pggl hubby dgn pggln HUSIN. x tau la nape. tp kazen2 lelaki sume pakat pggl husin. ade husin juir, ade husin gemok. macam2 husin lagi la.

ni budak botak yg leka main krim kek. dia bkn nye xcited nk makan kek pon. tp nk main krim kek tu jek. dia suka krim kek melebihi kek yg sebenar nye. hahahaha...

merah mulut n tangan dia sbb makan krim kek kaler merah...



5 comments:

  1. ttibe nama tukar husin ek
    hehee

    ReplyDelete
  2. nama kampong. ayah iman banyak nau nama gelaran.. hehehe

    ReplyDelete
  3. siap cupcake... mesti meriah nih.....

    standet kan org dulu2 tukar nama asal yg ada dari ic

    ReplyDelete
  4. lia.. meriah bangat...ramai tetamu n siap nyanyi2 lagik.
    ni bkn kes org dulu2 tp gelaran2 anatara kazen2...

    ReplyDelete
  5. hahah..aku pun ade name gelaran gak tau..tp tak terkenal le kat sekolah..kazen2 & jiran jer yang panggil nama tu..hehehhe..so bile orang yang tak tau tu tanye name panggil nama tu..aku cakap orang dolu dolu yang bagi...hehee..

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...