::iKLan @ aty@@rim@n

Saturday, February 2, 2013

Percutian Langkawi Day 1 : Akasia Hotel

 
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
 
hai korang!!!
 
ok.. utk hari pertama, malam pertama....
hehehehe...
kitorang stay kat Hotel Akasia ni.
aku book melalui Booking.com
masa aku smpi dlm kul 11.45 am.
so perut lapar sangat sbb kat LCCT tu makan roti jer.
so cari la makan dulu kan.
lepas tu baru la g check in hotel plak.
skali check in kul 3pm plak.
adeh... masa tu baru kul 1 lebih.
pusing2 la kat Kuah bawak ke Chenang.
hehehhe...

bile dh kul 3pm g la balik kat hotel.
masuk2 jer.... adeh!!!!
indah khabar dr rupa ko.
mmg la aku book tu murah RM49.00..
tp itu kan rege promosi.
promote siap ade astro la bagai la kan.
tp kalo dh tv pon 14inci pesen lama.
gambo pon hidup segan mati x mau.
mmg tension la kan.
mmg xde rupa hotel langsung.
kot rumah tumpangan pon lagi cantik tau.
pengurusan kurang aku rasa kan.
hehehhe...
memula nak cr hotel lain.
tp en. Izhar ckp... x pe la yang, 1 malam je pon.
huhuhuu....

 
gambo2 dlm bilik aku x amik.
sbb aku rasa mcm.. ntah la...
hehhehe... :) 
 
 

6 comments:

  1. Replies
    1. kureng beb. x bape nak rekemen la... :)

      Delete
  2. ala..ptt ambik gambar dlm bilik.nak gak tgk. hehe

    ReplyDelete
  3. itu pasai lah suami akak kalau nak book book hotel ni dia kalau nama pelik2 dia tak moh......mesti dia tanya ok ke???

    ReplyDelete
  4. aku paham sbb penah kene..bilik tah pape..selimut boleh setgh je..pakai kat bdn yg kat kaki tekeluau..pakai kat kaki, bdn plak lopong..kelakar pun ade..hahhaa

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...