::iKLan @ aty@@rim@n

Tuesday, August 27, 2013

Aku Membebel... :P

 
lلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
 
hai korang!!!
 
fuh.. fuh... fuh...
bg tiup ckit sawang yg ade dlm blog ni.
lama gilos kan x berapdet.
kemalasan yg melanda di tahap max la sesangat.
malas nk bergambar pon ye la jugak.
bkn apa ko...aku bizi la bebs.
aku br je start cuti skolah.
ye.. br abis final exam.
hehehhe...
jom kite enjoy!!!!
sangat la kan...
hahahha....
 
ok la...
aku bizi sbb raya ni byk tempahan kuih.
alhamdulillah...
pastu sambil2 tu studi la kan.
tu harus la bebs.
dh la markah assigment x semenggah mana kan.
kena la berusaha ckit.
 
so skrg ni aku nk bg tumpuan kat kuih.
inshaAllah...
order yg ade smpi takat 3/9 ni.
alhamdulillah...
korang doa2 kan la murah lagi rezeki aku yer.
inshaAllah aku pon doa kan yg terbaik utk korang jugak.
keletihan jugak la wat kuih ni.
smpi kan tido kul 2 3 pagi nk siap kan.
 
ok la yer...
 ni je aku nk membebel.
kalo nk tgk gambo3 sila ke n3 lain ek.
ataupon ke n3 kemdian2 n seterus nye.
hahaha
korang jgn sangka aku x komen kat umah korang aku x baca tau umah korang tu.
aku baca cume x dan nak komen.
mana yg sempat je aku komen yer.
daaaaa......
 

4 comments:

  1. alhamdulillah rezeki...:)..moga bisnes terus maju..

    ReplyDelete
  2. bebel2 berisi xper aty..keep it up !!

    ReplyDelete
  3. masyukkkkkkk........
    murah rezeki ramadhan dan syawal ye

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...