::iKLan @ aty@@rim@n

Thursday, August 4, 2011

Khairul Fahmi putus Tunang???

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

hmm..aku x tau la nk kata apa.
aku tau pon memula aku baca kat blog Kak Ila.
pastu aku jengah la kat blog tunang si Khairul Fahmi ni.
Elia nama dia.
aku xde la nk komen byk2 sbb kite x tau kan.
apa yg aku harapkan dorang bawak2 la berbincang.
kalo boleh diselamat kan cuba la buat yg terbaik.
kalo xdpt diterus kan x yah la nk gaduh2.
peace no war...



8 comments:

  1. ye jgn buat keputusan terburu2 nafsu

    ReplyDelete
  2. dr minggu lepas lagi kisah diaorg ni dok kecoh serata alam maya..xtau la mn satu yg benar nya..hu3x...

    ReplyDelete
  3. cter budak2 ni mcm2 kecoh kat forum, blogger.... kesian kat dedua...

    tp aku g sukak kalau kfcm fokus kat latihan dia @ slovakia nu.... sbb aku suka dia as keeper gawang negara ;p

    ReplyDelete
  4. ~ana~ x kira la sape betol or salah. kite yg x tau doakan yg terbaik buat dorang tu... :)

    ReplyDelete
  5. lia ~ x kisah la apa pon citer pasal di asalkan dia bg tumpuan pd kerja dia. kerja n peribadi diasing kan. :)

    ReplyDelete
  6. mama_umar Maryam ~ ya betol!!! hehehe

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...