::iKLan @ aty@@rim@n

Friday, August 12, 2011

Lari rumah

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
semalam balik keje mak dok citer pasal abg.
aku dh x bape ingat apa kes nye.
tp aku ingat la tang lawak tu.

mak aku: mak nak lari rumah la.
abg: x bole. mak x bole lari.
mak aku: apasal x bole pulak?
abg: mak x bole lari.
mak aku: ye la nape x bole??
abg: nanti abg nak mamam. mak masak.
mak aku: mak x nak masak bg abg mamam.
abg: abg nak lari rumah la.
mak aku: lari ler... mak x layan.
abg: *diam x cakap2 ngan mak*.
hahahahha....

ekceli kan dia blajar pasal lari rumah ni dr aku gak.
ade skali tu aku dh x sanggup nk jaga dia.
dia asik la membuli adik dia.
aku terus je kuar pakai slipar aku ckp aku nk lari.
punya la dia melalak.
sejak tu kalo merajuk ckit je dia ckp la nk lari rumah.
hehehehe....


4 comments:

  1. watyz......

    ana pun selalu acah2 nak lari dr rumah kat ajmal dgn aqil bila diaorg xmo dgr cakap...ugut ckp nak lari, terus melalak...hah3x..seronok nyakat diaorg..

    ReplyDelete
  2. ~ana~ dh nyakat tu peluk2 sayang2 kat kite kan. suka sangat.. :)

    ReplyDelete
  3. lia~ ugut lari rumah. hahhaha

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...