::iKLan @ aty@@rim@n

Wednesday, June 13, 2012

Kuantan 26-25 Mei 2012


 لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

hai korang!!!
ni citer dh basi. lama gilos br nak citer kan.
ekceli g kuantan sbb ade wedding anak kepada kawan FIL.
dh MIL ajak kan. so follow je la kan.
g sana naik 2 kete. x ble 1 je sbb ramai kan.
dan g kuantan masa keadaan kesihatan aku kurang memuaskan.
x pe la kan sbb dh janji. ikutkan juga la.
even aku berkali2 ckp en Izhar yg aku x larat.

kat sana kitorang stay kat homestay.
kebanyakkan homestay penuh tau.
ni pon seb bek Xopismate MIL yg bookingkan.
patut nye aku gerak awal sbb nk g Gambang Water Park.
tp sbb anak2 pon br sihat n aku lak x sihat.
so terpaksa la batalkan niat n konvoi ngan MIL.

korang jgn tanya aku kat mana homestay ni.
tp yg aku tau dekat ngan UiTM Kuantan tu.
homestay biasa2 jer.

kat homestay ni ade sediakan tuala mandi, sabun mandi, peti ais (nk guna onkan suis), cerek n dapur gas.

ruang tamu n makan.
abaikan en Izhar yg tgh makan tu.
hehehe

bilik utama.
ade aircond ngan toilet siap.
bilik ni MIL ngan FIL yg dok.

toilet bilik utama.

bilik no 2. ni bilik aku anak branak.
abaikan budak 2 org yg tgh bergumpal tu.
x reti dok diam....

ni bilik no 3.
xde sape dok sini sbb adik ipar aku tido lepak kat luar jek.
ade sediakan tilan xtra.

toilet sblh luar.

kitchen. simple n nice.

masuk je homestay ni kan rasa cam masuk apartment.
simple n nice jek rumah nyer.
ok la kan. selesa la utk kite stay.
bkn nye lama pon 2 hari 1 malam jek.
lagik pon ble je check out lelama ckit.
dh ptg br kuar dr sini. kalo hotel x ble la.

2 comments:

  1. aku kalo cuti ramai2 pn suke dok homestay
    atleast bleh msk jimat sket duit ngee

    ReplyDelete
  2. Klw ramai2 mmg prefet homestay je save skit bole masak2

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...