::iKLan @ aty@@rim@n

Friday, June 8, 2012

Rindu Padanya....


 لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

hai korang!!!!

sesi meluahkan perasaan sebagai seorang ibu.
hari ni kan masuk hari ke 3 abg Iman ikut atuk ngan omak g umah dedi.
rindu sangat kat abg.
malam ni nk g sana nak jumpa abg.
nk pelok dia kuat2 n gigit dia.
ye la kan dh bape malam dia x tido ngan aku.
terasa jugak la even adik je yg ade...
huhuhu

rindu sangat kat abg!!!

4 comments:

  1. klau nureen kan mmg x kasi ja anak nureen ikut tok & wan dia g2 hhaaa.. sbb x nak rindu2 mcm ni.. klau nk g mana2 make sure ttp blk umah.. asben pon x kan kasi jgk.. dia lg la mmg anak2 dia control x kan bg pegi jauh2 w/o kami ber2 hehehe.. mcm kongkong plak yerr ;p

    ReplyDelete
  2. geram tgk bdk mok mok ni :)

    ReplyDelete
  3. heheheh aunty pon rs nk geget tgk abag camni..sabar ye ibuuu

    ReplyDelete
  4. salam gan ...
    menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
    di tunggu kunjungan balik.nya gan !

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...