::iKLan @ aty@@rim@n

Friday, December 28, 2012

M.@.L.@.sssssss

 
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
 
hai korang!!!
 
aku dilanda kemalasan teramat yer.
sbb tu xde apa yg nak apdet.
gambo dalam kamera x ble nak kuarkan.
sbb nye memory card reader x ble buka plak.
susah tol la....
 
gambar dlm tab pon x ble nak transfer.
sbb bile aku nak pegang je tab ade budak dh melalak2 nak tab pulak.
susah tau. tggu la ade bonus bln dpn.
aku carikan yg lain utk dorang tu.
kalo x mesti bersilat anak branak tau.
paknye (en. Izhar) pon lebih kurang gak.
rebut2 nak jugak.
 
so.. semua nye terkubur ler.
so.. tggu la mood aku dh ok baru aku apdet yer.
daaaa.... :)
 
 

5 comments:

  1. patut la senyap je..aku pun kadang bile dtg malas tuh mmg malas betul..haha

    ReplyDelete
  2. Beli tab murah2 utk aaak2... Ok gak tau ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah bli tp ibu nye lagi best... hehehehe

      Delete
  3. aku ikutkn malas..tp byk nk citer..hehehe

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...