::iKLan @ aty@@rim@n

Wednesday, December 5, 2012

Quran ReadPen

 
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
 
hai korang!!!
 
hari tu g umah mil.
then mil tunjukkan dia ade bli Quran ReadPen ni.
sbnr nye aku pon ade plan nk bli menda ni.
memandangkan yg ni ble bli secara ansuran
so, aku pon nak la.
mil aku pon bg la biz kad orang yg promote tu.
blm sempat call adik tu call nk dtg opis.
nk tunjuk brg la.
aku pon ok la.
 
then aku pon bli 1 set.
dengan niat aku supaya aku pon bole belajar n perbaiki bacaan.
niat nak ajar suami n anak2 aku jugak.
xbyk pon ckit jadi la kan..
in sha Allah... :)
 
 
set ni harga nya RM399.00.
aku byr deposit rm50.
baki nye byr 2x bonus.
alhamdulillah.. senang kan... :)
 
dlm tu ade 1 buku Al-Quran, ade kad ringkas surah (tunjuk je pen nanti akan baca 1 surah tu),
ade la ckit2 pembelajaran doa2.
mmg senang la kalo x bawak yg besar bawa je kad surah2 tu.
travel pon senang... :)
nanti aku apdet isi nye yer. lupa nk snap gambo isi plak.
hehehhe
 
kepada yang berminat ble contact:
 
Harith 017-6366690
(Syaamil Al-Quran)
 
HME BOOK CENTRE
4A, Jalan Bintang 1, Taman Koperasi Bahagia,
83000 Batu Pahat, Johor.
(019-2296346 & 017-7310678)
 
 

3 comments:

  1. aty, dkt kat bandar je. nnti aku cuba tanya2 eddy kot berminat nk beli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. good.. bg aty yg x pandai sangat2 ni mmg memerlukan bantuan gini. yg ni senang ble bawak travel n bole baca bila2 masa jer.. :)

      Delete
  2. bagus la.. bleh baca ngan betul pas ni

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...