::iKLan @ aty@@rim@n

Sunday, July 19, 2009

jalan2..pusing2...

ni citer hari sabtu (18.7.09)...
aku mmg dh tau pasal ade kedai home deko baru buka kat melaka...
kedai ni berdekatan ngan mydin mall Mitc...
so aku ngan ekcited nye mengajak hubby aku n aku hangkut anak aku g kedai tu....
bkn nye apa..opening kan....ade la cabutan bertuah...
konon2 nye dengan harapan aku akan bertuah la hari tu...
sampai je isi borang n dapat la seketul gift itik kecik..
so aku isi la nama hubby n anak aku...dpt la 3 ketoi...
sblm ni mil aku dh bg aku 3 ketoi masa kedai ni buat promotion sblm opening kat mydin mall...
dapat lagik kan..

ade 3 jenis hadiah...untuk cabutan bertuah...tp aku xde tuah nya...
1 hadiah yg no 1 (rm99) ni aku xtau apa menda sbb aku kat luar bantai makan yg dorang sedia kan...
2 hadiah no 2 ni set balang kuih raya...harga rm199
3 hadiah ni kira grand prize la...set pinggan magkuk rm497...
aku tunggu nye tunggu xde nye aku nak dpt hadiah2 tu...
hampeh jek...then aku pon blah la...
aku g mahkota hotel aku htr kazen hubby...
on the way lepas htr tu aku nak ke mydin mall la coz tadi nak g x jadik, mil aku call...
waaaa....dia menang dpt balang kuih raya yang rm199 tu...
nyampah la...sblm aku blah dr kedai tu dorang inform kan yg 2nd cabutan akan di buat pukul 3...
tp kul 2 lebih dh buat...

walaupon x dpt hadiah tu aku dpt gak ar baucer rm30...
yg ni aku dpt masa sesi soal jawab...
tapi aku dpt pon bkn dpt jawab...
dia tanya...sape ble bg dia bateri hanpon...aku pon terus la ulurkan....
thanx hubby coz ade tpon yg senang nak bukak tempat bateri tu...
hahhahaha......

tu la citer kat kedai tu...
bila aku ke mydin mall...aku nampak lagi promotion tu kan...
aku isi lagik borang...dpt lagik itik...hahahhahahha...
ni la kedai tu....KK Home Deco




ibu iman yg nak posing tp ayah yg posing.....
ni la itik2 yg aku dapat...

ni xtvt kat mydin mall...iman suka dok atas tu...


0 bisik..bisik...:

Post a Comment

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...