::iKLan @ aty@@rim@n

Showing posts with label Novel. Show all posts
Showing posts with label Novel. Show all posts

Tuesday, May 7, 2013

Filem : Pilot Cafe

 
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
 
hai korang!!!
 
waaaa.... sangat2 teruja gitu.
ye la sbb x lama lagi ade la novel yg diadaptasi lagi.
kali ni citer Pilot Cafe.
Pilot Cafe ni hasil tulisan Ahadiat Akashah.
lepas Lagenda Budak Setan Ngan 3hari (lupa nama nye),
dia wat yg lain plak utk filem.
aku mmg suka novel ni.
1 of feberet aku la beb.
dulu aku ade novel ni.
lepas pindah randah, ilang suma nye.
sume koleksi aku yg dulu kebanyakan nye dr Ahadiat Akashah la.
so aku rasa sbb dorang nak kuar filem kan citer ni.
dorang print out yg baru novel ni.
bergabung dengan Secangkir Kopi Panas di Pilot Cafe.
yg ni sambungan dari Pilot Cafe.
so novel tu jadi tebal la.
 
 
nampak x buku Pilot Cafe antara deretan novel tu??
aku malas nak edit2.
korang tgk rak atas skali.
 
x sabar rasa nya nak tggu filem ni kuar.
korang ble Like kat fb : PILOT CAFE
antara pelakon nya:
 
Fahrin Ahmad - Kapten Ameer Reza
Izara Aishah - Maya
Neelofa - Sharmila
pelakon2 lain: Datuk Eizlan Yusuf, Keith Foo, Azad Jazmin dan ramai lagi.
 
 
 
so.. pada yang minat bole la sama2 tgk nanti yer... :)
 
 

Tuesday, April 30, 2013

Pesta Buku Kuala Lumpur 2013

 
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

hai korang!!!
 
hari jumaat lepas aku amik cuti sehari.
semua nya gara2 nak ke Pesta Buku KL 2013.

 
aku bangun awal seperti biasa.
memula hantar abg iman ke skolah.
then hantar adik iman ke umah nanny.
pastu dlm kul 8 gerak la...
tp x jugak!!!
en. Izhar ajak makan roti canai.
adeh!!!
aku ckp kat dia bli mcD then makan dlm bas.
dia ckp x puas. takut aku gastrik la.
memacam la alasan dia.
(balik ni sah aku kena ketuk sbb kata dia.. hahahha)
lepas makan gerak g Melaka sentral.
aku g mesin atm then en Izhar g bli tiket.
dpt la bas kul 9pagi.
dan bermula la macam2 kisah rumah tangga.
hahahaha....
 
korang ble bayang x perasaan aku masa dlm bas tu???
haru tau x!!!
bas kul 9 tp lebih ckit br gerak.
skali.. bas tu masuk seremban daaaa...
adoyai!!!
tensi mak nak oi...
aku rasa korang dpt agak aku smpi KL kul bape kan..
ye.. aku smpi kul 12 ok!!!
panas je hati aku...
membebel jgn citer la tau...
terus naik LRT ke PWTC.
sampai2 je cari booth Karya Seni.
jumpa la kat Bilik Melaka.
ceh.. melaka ko... hahahaha..
tp... sedih aku....buku dh abis!!!!
waaaaaaa......
 
penat tau!!!!
aku pon apa lagi...
mula nangis2 bebel2 kan...
last2 en. Izhar pon pujuk la...
sesi pujuk memujuk laki bini.
dr dlm PWTC hingga ke LRT.
sengal kan... hahahhaha
last2 masuk balik PWTC.
dia bg aku bli novel apa yg aku nak.
byk mana pon x pe.
waaaa... nangis lagik!!
terharu mak, nak!!! hahahha
 
aku pon apa lagik... x tolak beb..
rezeki... hahahha 

hamik ko!!! lenguh2 tangan bawak balik melaka.
hahahaha
 
eh.. eh... blm cukop terpujuk lagi hati ku ini tau...
naik LRT dia soh turun kat Bandaraya  dr PWTC.
rupa2 nya ajak aku ke Sogo.
hahahhaha...
ni lagi la aku suka kan....
waaaa..... best wo...
tp aku cume dibenarkan amik 1 henbek jer.
eh... jadi la kan... dr xde langsung kan...
memahami sungguh....
lagi pon henbek aku dh nak putus tali.
sbb tu dia nak ganti balik...
 
eh.. citer pasal novel x abis lagi tau!!!
esok nye aku bgn seawal pagi yg mgkn.
aku dpt bas kul 7 pg n smpi kl sblm kul 9pg.
smpi PWTC kul 9++. itu pon dh ramai dpn bilik Melaka tu.
kali ni aku kena g sorang2... sebab??
en. Izhar ade Team Building.
so x ble teman kan aku.
berdasarkan pengalaman aku smlm ngan dia kan.
aku guna kan utk smpi ke PWTC.
Alhamdulillah...
urusan aku dipermudahkan n terlebih mudah..
amin.... :) 
 
eh... x abis lagi citer tau!!!
aku balik ke TBS dlm kul 12.30tgh hari.
aku amik bas paling2 awal la.
dpt la bas kul 12.45tgh hr.
ok settle....
bile bas smpi dorang ckp itu bas utk tiket 12.15.
eh pehal lak???
rupanya utk org naik bas tiket 12.15 td xde bas.
pulak dah!!!
tggu setengah jam baru dpt bas.
bile ok2 sume bas nak gerak dah ni.
tetibe bas rosak!!!
waaaaa....
seb bek ade bas ganti tu pon rebut2 sbb bas tu bas kul 1.15ptg punya.
n ade 9 je kosong.
aku x dulik. aku redah jugak!!
smpi la melaka dlm kul 3ptg...
hehehhehehe...
sekian... wassalam... :)
 

Saturday, March 9, 2013

Shopping Buku


hai korang!!!

semalam g mydin mall kejap.
nak htr kuih apam polkadot org order.
janji nak jumpa kar ctu kan.
sementara tggu akak tu membayar.
saje2 la g tgk jualan buku dr MPH.
last2 merembat la buku2.
abis la sudah RM 150 punya baucer.
tggl la RM100 jer lagi.
kebanyakan buku aku la.
ade la 1 utk anak2, en. Izhar x nak buku.
dia nak stationery tp masa tu x de la pulak.
x pe... nanti kite g kat Popular pulak yer.
hehehhe

buku... novel sbnr nye..
hehhehehe... jgn mare haaaa....


bile dh balik nak susun dulu sbb blm nak baca lagi.
skali tgk alamak... dh penuh la pulak.
selit2 la kat tepi2 tu mana yg muat.
so.. dh hint2 kat en. Izhar nak rak baru.
lagi senang bli kabinet la.
abis citer kan...
hahahhaha....
en Izhar ckp.... x berkeperluan pon...
sabo je la kan.... :P

Thursday, February 7, 2013

Setia Hujung Nyawa

 
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
 
hai korang!!!
 
aku tau mesti korang tau pasal citer ni kan.
mesti ade yg menyampah x kurang jugak yg suka kan...
aku x dulik la korang suka ke x...
yg aku tau aku suka sgt citer ni.
mmg aku sengih btol2 nye la kalo part yg klakar tu.
x dulik dh sape ade sape x de...
 
ok... aku cume nak btau korang.
(yg suka tau. x suka tu baca tanpa perasaan. hahahha)
citer ni dh nak abis dh ni.
hr ni last nye yer.
so... jangan ketinggalan tau.
hehehehe....
 
tggu dpt baucer buku aku nak rembat buku ni.
hr tu aku g dh abis dh buku ni.
huh!!!


sweet je dorang ni berlakon tau.
lepas ni cr novel2 yg best mcm ni wat citer lagi.
amik dorang ni berlakon.
rasa sweet sangat2..
hehehhe
 
 
nanti ade lagi novel yg diadaptasi ke drama or filem.
kite sama2 tggu yer... :)
 
 

Wednesday, October 3, 2012

I Love You, Stupid!


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl


hai korang!!!

apa la yang I love you tetibe ni kan. siap kena stupid lak tu. hahahha...
ekceli aku nk bg review pasal buku baru yang aku baru beli ni.
best giler!!!


ekceli penulis buku ni adalah penulis yang sama menulis buku Awak Suka Saya Tak??
so, penulis Melur Jelita dah kuarkan buku baru.
n tajuk nye ialah I Love You, Stupid!
aku antara yang terawal menempah buku tersebut.

masa memula aku dpt buku ni. aku tgk jer.... 
Ya Allah...
tebal gilos ler.. 1300++ muka surat tu!!!
puas la aku pk kan bile la ble abis aku baca buku ni sbb tebal bebebo. nak pegang pon berat.
mmg xde nye la nk abiskan dlm masa sehari mcm buku2 lain aku baca.
dgn aku dh kena sound ngan en. Izhar nye kan.
nak tau apa dia sound aku???
dia ckp... aku kalo dh ngadap buku lain keje tarak buat. hahahhaha...
so.. kalo dia ade kena la kurang2 kan ckit xtvt membaca.

ok la.. malas nk membebel pepanjang.
aku nk bg korang baca ckit pasal buku ni ek.
sesapa yg berminat nak dptkan buku ni sila klik di bawah ni.


Semenanjung : RM39
Sabah/Sarawak : RM42
( Diskaun RM3 Untuk Pembelian Online )

I Love You, Stupid!
KISAH KEMANUSIAAN YANG PENUH DENGAN KASIH SAYANG. Perjalanan hidup Iris mencari jawapan kepada rasa sepi dan tidak berpunya yang sering bertandang dalam hatinya.
Aku Iris the diva. Pembunuh senyap lelaki tanpa bayang! I’m bad and I’m dangerous!
Aidan? My main course yang sangat menyelerakan!
“Saya nak Inspektor Iris digari dan dihukum kerana telah mencuri hati saya. Saya dah X-ray tubuh Inspektor Iris, saya nampak hati saya berada dalam hati Inspektor Iris… – Aidan 
Abang pedas? Eye Mo aku!
“Apalah sangat dengan saman yang setakat 300 ringgit tu? Lebih dari tu I boleh bayar. Berbaloi dapat love letter dengan hot guy ni.Handsome dan pedasss!” - Iris
“Kesalahan keempat, cuba menggoda polis. Kesalahan kelima, menghina kerja polis, kesalahan keenam cuba menghalang polis dari menjalankan tugas...”  – Abang pedas
Inspektor Ebrahim? My parfait, perfect!
“Sir! How could you! Menggoda seorang gadis di bawah umur?” - Iris
“Bukan di bawah umur, gadis di bawah sedar, di bawah pengaruh kurang cerdik!” - Ebrahim
Firman? Yucks! Mulutnya, ya Rabbi! Lebih pedas dari segalanya!
“Untuk bodyguard saya… yang sangat macho, stylo… dan…”
“Dan apa?” - Firman
“Ermmm… satu hari nanti dan apa, akan terjawab. So biarkan saja tempat kosong itu.” - Iris
Lara, Farina dan Violet, my divas. We’re hot, sexy and naughty. Bukan sembarangan lelaki boleh mendampingi kami dan kami juga tidak mendampingi sembarangan lelaki.
Kegembiraan aku dan divas tidak berpanjangan apabila berlaku satu peristiwa yang tak dapat aku lupakan sampai bila-bila. Demi memenuhi hasrat terakhirnya, aku membawa misi yang besar dengan mengharung hidup di tempat asing yang sangat mencabar.
“Anakku, di mana anakku. Saya sanggup buat apa saja asalkan anak saya dikembalikan… Tolonglah, saya merayu.”
Semua yang berlaku mematangkan aku tentang kehidupan… tentang Islam, agamaku… tentang rasa cinta yang sebenar-benarnya cinta…
“Selama ini saya merasa sepi dan tidak berpunya. Tiba-tiba saja rasa itu menghilang bila saya mula beristighfar…”



Friday, September 14, 2012

Bukan Cinta Biasa

 
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
 
hai korang!!!
 
ni xde kena mengena ngan aku n en. Izhar yer.
tp kalo baca mmg rasa nak letak kan aku ngan en.Izhar dlm citer ni.
hahhaha...
 
apa lagi ni kisah novel la bebs...
korang baca la review pasal novel wat sementara ni ek.
aku tgh xde idea nak citer.
nanti dh ade citer baru aku tukar.
ekceli ni salah satu citer yg aku baru bli.
mesti korang pelikkan banyak ke buku aku bli.
aku bli 3 buah!!
hahahhha...
 
 
Bukan Cinta Biasa
 
“Meskipun tanpa lafaz cinta dan sayang..dirimu tetap bersemadi di lipatan hati selamanya..”

Nukilan karya sulung Izzul Izzati ini mengisahkan perasaan di antara tiga hati: Shahira, Anuar dan Azlisyam. Pertemuan Shahira dengan Azlisyam di kampus mewujudkan persengketaan di antara mereka tanpa mengetahui mereka sebenarnya sudah bertunang atas persetujuan dua keluarga. Lafaz cinta yang ditunggu oleh Anuar sejak dibangku sekolah hanya dihargai sebagai kawan baik. Berjayakah Anuar merealisasikan impiannya setelah rumahtangga Shahira dan Azlisyam runtuh di saat bahagia mengunjung tiba?”
 
Harga :
(PROMOSI)
Semenanjung : RM10.00
Sabah Dan Sarawak :RM13.00

Klik sini untuk maklumat lanjut:
 
 

Thursday, September 13, 2012

Siapa Orang Gajiku

 
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
 
hai korang!!!
 
jgn salah faham yer. xde sape jd orang gaji aku ni.
x mampu en. Izhar nak sedia kan aku ni orang gaji yer.
ni hah.. aku nk bg review ckit pasal novel ni.
ni novel terbaru aku bli.
baru smpi semalam. blm pon panas aku pegang.
hehehhe...
so.. kite layannnzzz....
 
 
Siapa Orang Gajiku
 
Semuanya gara-gara Datin Sharifah Mawar. Kerana ingin melarikan diri dari ibunya, Aina bersetuju dengan tawaran nenek Rina, Tengku Fauziah.
Orang Gaji!!! Itu pilihan kerja yang dia ada sementara menyembunyikan diri dari kehendak ibunya sendiri. Selain itu, Tengku Fauziah juga meletakkan syarat yang lain pula. Orang gaji hanyalah alasan sahaja. Tujuan sebenar Aina adalah untuk merawat cucu Tengku Fauziah, Tengku Haikal Iskandar.
“Saya tak sangka masa tuan kecil dulu, tuan suka pakai pakaian perempuan.” – Sharifah Aina Aishah
"Kau ingat aku pakai baju ni dengan rela hati ke? Ini semua salah Mamee Monster tu. Eh… macam mana kau dapat gambar ni, hah?” Tengku Haikal Iskandar
"Rahsia. Inilah urus niaga yang saya cakapkan tadi. Mulai esok tuan mesti mula bekerja di pejabat.” – Sharifah Aina Aishah
Kehilangan tunangnya, Sofea pada hari pernikahan mereka menyebabkan Tengku Haikal Iskandar kecewa dan putus harapan untuk hidup. Sikap Tengku Haikal Iskandar yang degil dan kurang ajar menyebabkan Aina hilang sabar. Walau apapun, Aina harus melaksanakan tugasnya. Sementara itu, kehadiran Aina tidak disenangi oleh ibu Tengku Haikal, Tengku Fazira. Baginya, Aina ada agenda.
Sehingga bila Aina dapat menyembunyikan identitinya yang sebenar? Dapatkah Aina meneruskan hari-harinya di rumah itu dengan tenang? Semakin hari, Tengku Haikal Iskandar mencurigai identiti Aina. Dapatkah Aina merahsiakan identitinya sebagai Sharifah Aina Aishah?
 
 
Harga : RM21.00 (semenanjung)
RM24.00 (sabah & sarawak)
Klik sini untuk maklumat lanjut:
 
 

Thursday, June 14, 2012

Novel : Kau Pemilik Hati


 لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

hai korang!!!

aku baru je lepas order buku ni.
apa la nk jadik ngan aku ni kan.
modul blajar x nak dibaca.
tp buku citer je di baca nyer.
jgn fail kemdian hari dh la yer.
ishk... mintak dijauhkan la.
aku baca time aku bosan + tension je.
modul tetap kena baca jugak.
jgn lupa wat assigment sudah...
hahahha...

kat bawah aku bg review ckit buku ni ek.

Sinopsis:

Sejak pulang dari luar negara, Qarissa menjadi semakin lupa diri. Tingkahnya yang sering saja di luar batasan dari hari ke hari itu nyata menimbulkan kebimbangan di hati Dato’ Rashid. Khuatir Qarissa bakal terpesong dari landasan agama, Dato’ Rashid bertindak menjodohkan Qarissa dengan Zafril, pekerja kesayangan yang juga merupakan anak kepada arwah rakan baiknya. Walaupun Qarissa membantah keras, Dato’ Rashid tetap dengan keputusannya kerana dia yakin Zafril mampu membimbing Qarissa menjadi wanita yang lebih baik.

Bagi Zafril, Qarissa adalah cinta pertamanya. Walaupun gadis itu selalu bersikap sombong dan melayannya dengan buruk, namun kuasa cinta mengatasi segala-galanya.

“Saya tahu awak tak cintakan saya. Tapi percayalah, saya akan jadi suami yang terbaik untuk awak lepas kita kahwin. Saya tak akan kecewakan harapan papa awak pada saya. Saya tahu papa awak nak saya bimbing awak jadi isteri solehah. Dan saya akan cuba laksanakan tanggungjawab tu sebaik mungkin….” – Zafrril.

Bagi Qarissa pula, mana mungkin lelaki yang hanya tahu menyakiti hatinya itu boleh membahagiakannya. Namun semakin lama, hatinya semakin terpaut dengan keikhlasan yang ditunjukkan. Lantas, lamaran Zafril diterima dengan hati yang separuh rela.

Baru saja Qarissa mahu mengecap kebahagiaan yang selama ini dinanti-nantikan, muncul pula insan lain yang memusnahkan segala-galanya. Zafril menjauh akibat fitnah. Qarissa pula menderita atas dosa lampau. Lantas, untuk apa lagi ditagih cinta yang telah hilang? Jika berpisah adalah jalan yang terbaik, Qarissa sedar dia harus reda.

“Risa mintak maaf, mama. Tapi Risa perlukan masa. Risa dah tak boleh berdepan dengan Abang Ril kalau dia sendiri dah bencikan Risa….” – Qarissa.

Masih adakah sinar kebahagiaan untuk mereka sekiranya kata maaf seperti sudah tidak bermakna apa-apa lagi?
 
 
so, pada sesiapa yg berminat nak bli buku ni ble la klik kat sini
 
info :
 
ISBN: 978-967-0448-02-2
HARGA SEMENANJUNG: RM 20.00
AHLI KN: RM 16.00
HARGA SABAH/SARAWAK: RM 23.00
AHLI KN: RM 19.00
 

Monday, June 4, 2012

Suami Aku Ustaz


 لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

errrkkkk!!!!
bkn en izhar tu ustaz yer.
ni aku nk bg review ckit pasal novel aku bli ni.
ade org tanya la. kan Ana kan...
pd aku, citer ni ok la.
pasal budak skolah kawin ngan ustaz dia merangkap sepupu dia sendiri.
xde la over sangat citer ni.
ala..stendet citer cintan cintun zaman skrg ni.
tp zaman skrg punya citer byk berkisarkan perkahwinan.
ye la bab nak pegang2 kan x ble kalo blm kawin.
so sume pakat citer dh kawin.
hehehehe

Suami Aku Ustaz



Alisa bukanlah anak gadis yang nakal mana pun. Tapi bila mak dengan ayah sudah mula tidak percayakan diri dia, apa lagi yang dia boleh buat?
“Kami nak satukan kamu dengan Hafiz sebelum kami bertolak ke Mekah.”
Yang menjadi masalah buat Alisa apabila ‘TIDAK’ bukan salah satu pilihan jawapan yang dia ada. Dan dia pula tidaklah pernah terfikir hendak melarikan diri daripada keluarga. Senakal-nakal Alisa, kasih sayang mak dengan ayah masih mampu membuatkan dia mengikut kata mereka. Tapi macam mana pula dengan cita-cita dia?
“Dia itulah ustaz di sekolah aku. Ustaz yang popular pula tu sebab masih belum berpunya. Hendak dikatakan handsome, semestinya tidak. Pada aku, dia bukanlah tergolong di dalam lelaki idaman aku. Tetapi, kalau sudah ramai yang mahu mengisi borang untuk masuk ‘Kelab Peminat Ustaz Hafiz’ sekiranya kelab itu wujud, mestilah dia tu ada rupa, ya tak? Aduh! Tidak fasal-fasal dia menjadi kepunyaan aku pula.”
Macam mana agaknya apabila Alisa yang berperangai gila-gila terpaksa hidup dengan Hafiz yang hidupnya skema? Tapi skema ke Hafiz kalau perangainya suka menyakat Alisa sejak lahir sehinggalah besar?
“Cuma aku harap, kahwin ni bukan bermakna hidup aku berakhir. Well, kau tahulah kan. Cita-cita aku ni tinggi. Pada aku umur baya kita ni sebenarnya hidup kita baru bermula. Mana nak belajar, nak kerja. Aku harap, everything is going to be well.”
Alisa. Cita-citanya setinggi langit, cintanya masih belum pernah berputik. Akan wujudkah cinta buat si suami dan bertahankah jodoh mereka berdua? Perlukah salah seorang berkorban hanya untuk membuatkan cita-citanya kesampaian?

Novel Baru


 لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

hai korang!!!

hari ni aku nak citer pasal novel la.
aku ni jarang bli novel.
kalo btol2 menarik minat aku br aku bli.
tp skali beli mau 2 3 buah novel aku sambar kan.
geleng kepala en. Izhar kalo nmpk brg smpi.
hehehhe...

ok la. kali ni aku bli 2 buah novel.

1) Suami Aku Ustaz.
aku tgh baca buku yg ni.
ble tahan tebal gak la buku nye.
so far.. ok la jalan cerita nye.
x membosankan sangat n x berlebih sangat.
n jgn sangka tajuk ade 'Ustaz' byk keagamaan pulak.
biasa2 je buku ni.

2) Sebenarnya Saya Isteri Dia. 
yg ni aku simpan dulu.
blm abis baca yg no 1 mcm mana nak baca yg no 2 kan.
so kemdian la aku citer pasal buku ni ek.
sume buku ni aku x bli kat kedai tp online.
kalo bli direct dr publisher akan dpt less.
so murah la kan dan byrn po FREE.
hah lagik senang keje kan.
so bli online je la.... :)
korang just isi borang pendaftaran utk jd ahli.
then ble la start shopping novel.
kalo korang berminat klik kat kat bawah ni....

Tuesday, April 17, 2012

Novel & Drama : Adam dan Hawa



لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

hai sume!!! 
sekarang ni kan banyak btol citer drama or filem berdasarkan novelkan.
sebelum ni Lagenda Budak Setan. kemdian Ombak Rindu.
itu yg filem. kalo drama lagik la berlambak2 ade.
Bicara hati la, Cinta untuk Emelda (Kasih Antara Kita)la.
macam2 lagik la.
yang terbaru aku tau novel Adam Dan Hawa.
novel yg ni ialah one of my feberet tau.
first time aku baca novel tu masa aku pregnant kan abg iman, tahun 2008.
then aku nekad nak ade sendiri novel tu.
masa tu aku pinjam kazen en. Izhar nye buku.
la ni buku tu aku dh baca berulang2 kali tanpa jemu.
aku slalu dok berangan kalo citer ni kuar kat tv as drama ke atau difilemkan.
la ni baru aku tau yang citer berdasarkan novel ni dlm proses.
dan bakal ditayangkan di tv pada bulan Julai nanti.
ishk..... pesal la lama sangat kan...
x sabar nak tgk nye. nak2 pelakon nye tu ialah Aaron Aziz beb!!!
kite tunggu je la tanyangan nye nanti yer... :)

Adam & Hawa

Friday, March 9, 2012

Awak Suka Saya Tak?


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

Tajuk : Awak Suka Saya Tak?
Nukilan : Melur Jelita
Terbitan : Karya Seni


siyes aku dh jatuh cinta ngan novel ni.
ade suka, duka + keagamaan.
bab nangis mmg aku nangis btol nyer.
kalo suka, aku gelak jer.
ni novel paling best aku baca takat ni.
aku blm bli tp pinjam budak hQ nye.
rasa2 next week aku akan membeli nye utk koleksi aku sendiri.
takat ni aku dh masuk 2nd round baca.
blm lagik kat intenet ntah bape kali baca.
kepada sape2 yg minat membaca novel cuba la dptkan novel ni.
korang akan rasa terawang2 jerk.
hehehhe....

sweet kan... pandai dorang pandan kan...
kalo wat filem cam Ombak Rindu or Lagenda Budak Setan..
beribu kali aku tgk...

* if you do not love others, you never be loved.*

other link: