::iKLan @ aty@@rim@n

Friday, March 9, 2012

Awak Suka Saya Tak?


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

Tajuk : Awak Suka Saya Tak?
Nukilan : Melur Jelita
Terbitan : Karya Seni


siyes aku dh jatuh cinta ngan novel ni.
ade suka, duka + keagamaan.
bab nangis mmg aku nangis btol nyer.
kalo suka, aku gelak jer.
ni novel paling best aku baca takat ni.
aku blm bli tp pinjam budak hQ nye.
rasa2 next week aku akan membeli nye utk koleksi aku sendiri.
takat ni aku dh masuk 2nd round baca.
blm lagik kat intenet ntah bape kali baca.
kepada sape2 yg minat membaca novel cuba la dptkan novel ni.
korang akan rasa terawang2 jerk.
hehehhe....

sweet kan... pandai dorang pandan kan...
kalo wat filem cam Ombak Rindu or Lagenda Budak Setan..
beribu kali aku tgk...

* if you do not love others, you never be loved.*

other link:

0 bisik..bisik...:

Post a Comment

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...