::iKLan @ aty@@rim@n

Monday, March 5, 2012

Cake


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

hai sume!!!
sori la kalo wat korang sume tertunggu2, merindu aku.
hehehehe...
aku bkn x nak apdet tp ayat aku seperti biasa... cabel kamera aku ilang.
blm ade pengganti. nanti aku g la cr card reader ek.
ni aku borrow kawan en. Izhar nye card reader.
ble la kan utk apdet2 blog aku.

aku mula kan ngan tunjukkan kehebatan aku membuat kek.
hehehehe.. perasan je aku kan.
ekceli kan, hr ahad lepas aku wat makan2 kat rumah aku.
bkn beria beno pon. just pggl adik bradik, mak ngan mertua aku jer.
aku just masak mee bandung.
hahahaha ade kesah disebalik mee bandung tu.
ala.. en. Izhar g seminar dpt la hamper ade perencah mee bandung.
x kan la aku nak makan anak beranak je kan. kang kembung perut lak makan mee bandung jer.
so aku ajak le reramai makan.
sebagai tambahan, aku wat la Slice Cheese Cake ni.
sangat sedap sampaikan siapa yg makan abis sepinggan dia sorang je makan.
hahahha... kembang mak kena puji nak oi ai...

nanti nak wat lagik kek ni.
sape nak meh dtg rumah ai yer... :)

ni la hamper yg en. Izhar dpt.

 

10 comments:

  1. salam..menarik kek tue..letaklah resipinya sekali..

    ReplyDelete
  2. nak laaaaaaaa....

    ReplyDelete
  3. owh..nmpak menarik slice cheese cake tu...skrg ni aku kena tunggu weekend je br boleh nak masak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. menarik sangat2.. sama la ngan aty ana. ni pon sbb dh lama x wat... :)

      Delete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...