::iKLan @ aty@@rim@n

Tuesday, October 20, 2009

iman luka + gg baru...

korang tgk pic iman kat bawah ni mesti rasa sian kan...
tp ini la hakikat nye anak bujang saya yg x tau dok diam bang2 seminit 2...
ade je keje yg dia nak buat...
korang nak tau cam ne ble jadik gni...
dia nak panjat basikal...bkn nak dok atas basikal tu...
skali basikal tu bergerak...abis terbalik la dia...
ala basikal yg roda 4 tu...x tau la aku camne nak terangkan...
nanti aku amik gambo basikal tu ek...
masa aku sampai umah mak tu...hancur hati ku...
sian dia aku tgkkan...nak nangis pon ade tp malu la dpn mak n nenek..
mak aku ckp dia sama sebuk nak main2 ngan anak2 kazen aku...
cam la dia dh beso bonar ek...
terus aku hangkut dia masuk kete bawak balik...
nak tunjuk kat ayah dia...
ayah dia punye la terperanjat...dia pon cam nak nangis gak...

lebam n luka kat dahi + atas mulut...


gambaran dekat...


ni lagik...


malam nye pulak nak rosakkan kuda dia tu...


ni pulak citer pasal gg dia yg dh tumbuh...
tu pasal la skrg ni dia makin rancak menggigit ibu n ayah dia...
x kat bahu kat pp x pon kat mulut atau pon kat dagu...
pantang tekap muka mesti nak gigit...
1 btg atas..2 btg bawah...


6 comments:

  1. adoila sian iman..

    ReplyDelete
  2. tu la pasal nana...xsampai hati tgk dia
    gtu...

    ReplyDelete
  3. alahaii siannya... tp tetap comei :)

    ** saya new follower akak.. :)

    ReplyDelete
  4. sayu aku tgk hensem boy ni calar balar.... kot kau, mmg konpem nangis kot, xkisah dpn mak pon pasal aku mmg kuat nangis...

    ReplyDelete
  5. Ala..ciannya iman...

    Sweet jer dah ada gigi ek...si imran dah masuk stahun pon lom bergigi gigi lg...hehe

    ReplyDelete
  6. Barulah namanya anak lelaki ummi..sabar ajelah ye..hati-2 ye sayang

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...