::iKLan @ aty@@rim@n

Wednesday, November 11, 2009

iman n ibu ikut ayah g kursus....

hahaahhaha....panjang kan tajuk aku kali ni....
bkn apa senang...korang baca tajuk je dh tau kan apa n3 aku kali ni...
aku cuma nak share gambo2 aku anak beranak cuti2 sambil keje (ayah je ek) kat jb...
ekceli ayah iman kena jadi urusetia kursus utk cikgu2 pra sekolah...
so aku pon amik kesempatan la...cuti n i follow...hahahha...
kitorang lepak kat Naza Taliyya Hotel, JB...

sblm bas bergerak...iman br bgn tdo...


kat hentian pagoh...renti makan..
n kat lobi hotel...tgk la ade hati nak tolak troli beg tu...
bergerak lak tu...sungguh kuat anak ku ini...ekekkkekek...


pemandangan hotel ek...


lagik...


dlm bilik...model..iman yerk...


iman dgn ghairah nye melihat diri dia dlm cermin...ekekek...
iman ade demam kejap masa samai tu...
n mainan tu omak (nenek) iman bg sempena besday iman...


siap tarik beg n sambil tgk cermin...hahahhaha...


itu la citer kami @ JB...
kunun2 nye nak jumpa kawan aku isfa...
tp x jadik pulak...kitorang pon x ke mana2...
hanya sempat ke City Plaza pd hr ke2...
tu pon kena balik cepat coz ayah iman ade keje...kire nye 1/2 jam je kitorang ke sana...


3 comments:

  1. seronoknyer dpt bcuti... he3... da lama x p johor nih...

    ReplyDelete
  2. wah bez nye dapat polo eh.somi kusus ek hehe

    ReplyDelete
  3. itu seb bek dpt dok hotel pree korang...kalo x...xde nyer...ekekekk...

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...