::iKLan @ aty@@rim@n

Thursday, September 29, 2011

Ikan Siakap


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
rentetan dr n3 yg Ikan Bakar kan.
aku ade btau yg kitorang x pilih ikan siakap sbb muak kan.
ekceli kan hr kitorang g makan2 tu mak aku dh siap2 masak.
lauk nye Siakap goreng + tomyam.
lagik pon kitorang selalu makan ikan siakap.
semua nye gara2 tunang adik aku la.
ekceli tunang adik aku keje kat...
kolam ternakan ikan siakap.
hehehhe...
so bile tergerak nak makan ikan siakap just call je dia.
bkn sekor 2 yg dia hantar.
berekor2 weh...
smpi kekadang dh muak.
mak aku smpi kan x tau dh nak masak apa ikan tu.
pernah dia bg smpi 10 ekor.
last2 mak aku bg2 kat org.
sbb x termakan byk sangat.. :)

abaikan thn en. izhar tgh memilih ikan tu...

ni la tunangan adik aku.
adik aku yg girl tu... :)
(glamer ko kejap piee kat blog aku)

4 comments:

  1. waaa...best nya dpt mkn siakap free....:)

    ReplyDelete
  2. ana~ tp kalo selalu sangat muak gak. smpi kan mak dh x tau nak masak apa. :)

    ReplyDelete
  3. Siakap tu aku suka masak stim letak halia byk2... Perghhhh...

    ReplyDelete
  4. lia~ bg la resepi. nak gak try stim nye.. :)

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...