::iKLan @ aty@@rim@n

Friday, October 14, 2011

kisah disebalik susu free (part 2)


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
ok jom kite smbg dr part 1

ekceli kan bole aje tukar susu tu reramai.
cume kes aku ni terlebih ramai follower.
thn2 sebelum ni kan (aku x apdet kat sini),
aku pernah tukar susu dgn mak aku.
aku g skali ngan mak aku n promoter yg dulu2 tu
ckp kat aku ble je nak tukar byk2 tp...
1 nama children 1 nama parents.
so aku dpt 1 mak aku dpt 1.
depan2 promoter tu pon.
tp yg kali ni promoter tu lorat lebih. hehehehe
kebetulan kan... masa aku tgh isi borang tu.
ade la 1 customer ni. dia x tukar tp dia nak try.
promoter yg tua tu elok je bg pack yg kecik.
dia sendiri ckp 'i give u try without any pack'.
free je la kastemer tu dpt.
geram lak aku!!! emo jap. ahaks!!

akhir nye terkena jugak promoter mengong al bongoks tu ngan aku.
en. izhar siap nak bukak tingkap then jerit kan kat promoter tu
'dh dpt 6 kotax pon. x heran dah...'
hahahhaha... tp idak ler wat gitu ye dak??

agak2 kan kalo thn depan dorang ni wat lagik....
ade x promoter tu???
dia cam x muka aku??
hahhaha...sengal!!!

2 comments:

  1. xpe la..yg penting, ko dah dpt 6 kotak free kan...hah4x..fadan muka promoter kerek...

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...