::iKLan @ aty@@rim@n

Monday, December 19, 2011

Jom Buat Semakan


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُI

korang dh start wat semakan x?
semakan apa? semakan mengundi la beb.
jalan kan tanggungjawab kita sebagai Rakyat Malaysia.
ehehhehe...pesanan dari penaja.
hahahha....
aku saje2 wat semakan sbb aku ade wat pertukaran tempat mengundi.
so nak semak la bertukar or x tempat mengundi nye.
ye la aku kan dh pindah rumah sendiri jauh la nak g tempat mengundi yg dulu tu.
alhamdulillah berjaya jugak tukar.
lepas ni ble g ngundi ngan en. Izhar sbb 1 tempat jer. :)

meh aku ajar cara2 nak semak yer.
memula g ke web SPR
then korang ikut step kat bawah ni yg aku dh sediakan yer.



selamat membuat semakan


1 comment:

  1. aku x pernah t'pk nak semak... sbb x masa nak ngundi g, wat x tau jer hu3

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...