::iKLan @ aty@@rim@n

Tuesday, May 29, 2012

Hilang


 لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

hai korang!!!

kepala otak aku tgh runsing la.
dh la tekak sakit x baik lagik.
kepala plak runsing.
runsing memikirkan beg yg slalu aku isi dokumen kerja ilang.
dh la tu dlm tu ade external HDD aku lak.
cam ne aku nak wat keje ni.
sedangkan dlm hdd tu sume keje aku ade.
aku mmg x save kan dlm pc aku sbb slalu biol.
dulu wat hal. tu yg aku serik nak simpan dlm pc ni.
mcm mana ni.....

al kisah nye jumaat lepas aku x sihat n mc.
aku bawak beg tu g umah mak aku sbb aku nak lepak sana.
dlm kul 3 dpt call dr nenek tiri aku.
dia ckp atuk aku nazak.
ekceli masa dia letak fon tu atuk aku pon ninggal.
then dlm kelam kabut nak g umah atuk aku tu.
aku x pasan aku amik ke idak beg tu.
so smpi la ni beg tu x jumpa.
cam ne ek???
adusss....serabut aku!!!

4 comments:

  1. aty... calm down...

    try cari smua tempat yg ko bajet ko p.... InsyaAllah jumpa, amin...

    ReplyDelete
  2. rileks waty, cool..slow2 ko cr..insyaallah jumpa la tu...

    ReplyDelete
  3. macam macam dugaan kawan aku sorang ni..sabar yer cik aty..tenang kan fikiran, mesti ader tu..cari bebetol ehh...

    ReplyDelete
  4. jgn crk barang dlm keadaan kelam kabut bebeh..relax2..

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...