::iKLan @ aty@@rim@n

Thursday, November 1, 2012

Ayah Iman Belanja KFC

 
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
 
hai korang!!!
 
kejadian ni aku x ingat bile.
tp kalo x silap aku lepas aku pulun wat kuih.
ahhahaa..
beberapa hari wat kuih utk Hari Raya Adiladha.
bkn utk aku tp tempahan orang.
 
kire nye anak2 mmg terabai la.
utk beberapa malam tu ntah memana aku letakkan dorang.
ade kat umah mak aku.
ade yg kat umah mil.
tu pasal la kuar nye Pesanan Penaja tu.
hehehe...
abg iman ingatkan aku g keje balik lambat.
padahal ibu ngan ayah pulun wat kuih.
 
so.. nak amik hati anak2 kan.
kitorang banje la dorang ni makan.
kot makan McD apa la sangat dpt kan.
dua bradik ni suka makan ayam.
so.. banje la KFC.
senang citer.
lagi pon en. Izhar x puas makan yg sblm ni nye.
sblm ni ade bli nak makan ngan nasi.
tp sbb ramai org kat rumah n dia dpt ckit.
tu yg dia ajak repeat.
 
wajah2 kesayangan aku yg hepi!

amik dinner plate 2 set.
set pertama byr full, set ke 2 50% less.
jimat ckit.. hehehhe

budak yg x sabar nak makan ayam...

abg n ibu demok.. hahhaha

nak???

x bole...
nYum!!!

budak yg asik nak kan kulit ayam je.
dia pggl kulit ayam tu 'kering'.
sbb garing kan...
 
lepas makan seketul ayam dia dh mula lari2 sana sini.
biarkan aje malas nk kejar.
pandai la dia dtg balik. hehehhe...
 
masa kitorang dtg malam tu ramai sgt org.
smpikan order ayam pon kena tggu 10min.
x pe la kan. malas nk ke tempat lain.
cume dpt memula ayam spicy je.
itu pon panas gak.
so, kire puas la makan malam tu sbb sume2 ayam panas2 belaka.
anak2 pon hepi. ayam sume abis di makan... :)
 
 

2 comments:

  1. salam kakkk! :)
    first time nadia singgah sini. alang2 nadia terus follow. salam kenal kak waty. kak, dua2 hero akak sebijik fotostet muka ayah dia kan. :)

    ReplyDelete
  2. happy tgk anak2 kan ...x per yg penting dorang dh gembira, anak2 kalau mcd kfc mmg dorang suka kan..hehe

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...