::iKLan @ aty@@rim@n

Wednesday, April 3, 2013

Bertambah Sedih nyer....

 
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
 
hai korang!!!
 
waaaaaaaaaaaa...... bertambah2 sedihnye tau!!!
sedih sbb cincin kawin aku HILANG!!!!
waaa... mana nak cari???
kompem la x ble cari lagi sbb ilang kat atas jalan.
sure org dh jumpa.
sblm ni pernah ilang.
aku turun kete nak masuk Oum.
terus shot g kelas.
dlm kelas baru pasan.
adoyai!!!
abis kelas berkejar la ke tempat aku turun kete pg tu.
smpi2 je, cari punya cari.
hah dpt!!!
Alhamdulillah... ade rezeki aku..
tp kali ni... xde rezeki..
dia ilang terus...
cuai btol aku ni kan...
 
 
en. Izhar janji nak gantikan yg lain.
tp asik teringat yg tu jugak...
:( :( :(
 
 

4 comments:

  1. cmnterlucut atas jalan ke camner ni aty? mesti teringt sbb menda penting kan...

    ReplyDelete
  2. alahai...sabar yer... tapi tulah..kenangan kann..pasni hati2 ye =)

    ReplyDelete
  3. samalah cam akak
    gelang kawin ilang..tapi alhamdulillah..masa nak cat keta..jumpa balik..orang yang nak cat tu nampak...memang rezeki lah

    tapi diamond kat cincin tu..susah nak cakap..mmg asik2 ilang..tu tak pakai dahhhh

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...