::iKLan @ aty@@rim@n

Sunday, August 11, 2013

~ Selamat Hari Raya ~

 
lلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
 
hai korang!!!
 
 
dengan ini...
 aku ingin mengucapkan...
 
Selamat Hari Raya.
Maaf Zahir & Batin.
 
kalo ade ada salah dan silap.
terkasar bahasa dan sebagainya.
harap dimaafkan seperti mana
aku memaafkan kalian semua.
semoga Aidilfitri kali ini
memberi beribu makna buat kalian.
sila2 la roger jika ade yg ke Melaka.
bole la sggh di pondok buruk aku.
 
Terima Kasih....
 
 

3 comments:

  1. Hi Watyz, love that header pic. Beautiful family.
    Saya mengambil peluang ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri kepada semua rakan saya di Malaysia dan di mana jua anda bearada.

    Selamat sejahtera kepada anda sekeluarga.
    Semadikan satu lagu dalam hati mu dan semoga sentiasa ceria.
    Teman mu dari Canada.
    Lee.

    ReplyDelete
  2. salam 5 syawal aty & family ;)

    ReplyDelete
  3. slmt hari raya. tq sudi dtg beraya ke kg. jgn serik tau!

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...