::iKLan @ aty@@rim@n

Tuesday, December 17, 2013

Phineas n Ferb

 
Iلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
 
hai korang!!!
 
pasti anak2 korang tgk citer ni kan.
sama la hero2 aku tu.
tp ade kemusykilan ckit tang citer tu.
tp bkn sbb citer tu.
kemusykilan kat anak2 aku ni hah.
aku rasa kan..
tajuk citer ni Phineas & Ferb.
tp pd anak2 dorang pggl ni citer 'Candace'.
korang tau sape itu Candace???
Candace ialah kakak kpd Phineas n Ferb.
nmpk x dlm gmbr tu yg blkg muka pelik tu.

 
korang jgn tanya aku nape dorang pggl ni citer Candace.
aku x tau nape menarik sgt candace tu.
tp dorang suka kan candace.
mmg glemer la candace ni dr binatang peliharaan dorang tu.
hahaha...
 

0 bisik..bisik...:

Post a Comment

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...