::iKLan @ aty@@rim@n

Friday, March 23, 2012

Plan utk hari ini


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

apa plan korang hari ni yer.
plan aku utk setakat tgh hr ni kan...
1) tgh hr ni balik nak amik anak2 kat umah piL.
2) nak g byr apa yg patu di bayar.
3) nak g makan mcD ngan anak2.
4) sementara tggu en. Izhar g solat jumaat nak melepak kat
taman permainan dlm Jusco ngan anak2.
5) tgk2 sambil cuci poket kat jusco (tipu jer).
hahahha
aku xde idea nak apdet apa sbnr nye.
ini pon jadik la ek.... hehehehhe

8 comments:

  1. ari ni yerr...
    byk keja kat opis nk kena sattlekan b4 cuti bersalin.. hope nureen dpt buat..
    klau x abes laaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. o.. dh nak bersalin.. bile due nye?

      Delete
  2. hahaha...arini nk kua makan TAIWAN foods!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wa.. makan smpi ke taiwan... hahahha

      Delete
  3. perghhh cuci poket tu... perghhhhh

    ReplyDelete
  4. tengahari ni ddk diam2 kt office hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. x penah dok diam dlm opis... hehehehe

      Delete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...