::iKLan @ aty@@rim@n

Thursday, May 3, 2012

Apam Balik Muar


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

Terrrbaaiikkk!!!
korang jgn tanya la aku jalan kat mana nak bli makanan ni yer.
aku cume folo n makan jek.
hahahha...
ekceli last week ikut mil n ipar balik muar.
kg sblh mak en. Izhar.
abg ipar tingin nak makan apam ni.
so kitorang sggh bli sblm terus ke umah mak tok.
kalo x silap kat area Tanjung.
korang search la sendiri ek.
hahahha...
x tau la bape byk abg ipar bli.
tp tgk berbungkus2 jugak la.
rege kalo x silap 25 sen sebijik.

pergh!!!

terbaik wok!
kacang merah yg penuh n byk sangat.
so...sedaaapppp!!!


14 comments:

  1. sedap tu weh.....nak sikit...:)

    ReplyDelete
  2. Aku penah nampak org juai
    Tp xpenah bli
    Dh klw ko kata sedap
    Kena try jga ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo isi penuh lagik sedap tau!

      Delete
  3. sedapppppp....

    aku slalu beli kat param, puchong

    ReplyDelete
  4. len mcm jek bentuknye kan
    bolat2
    adoii lapar la plak cessss

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku pon jd lapar tgk kan gambo tu. hehehe

      Delete
  5. nyummy....
    x xtau plak apam blk muar gini nguper nyer.. hikhikhik

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum...hehehehe!!!!
    apam kacang nih mmg sedaap...aku org muo..
    tmpt jual dlm terminal bas xpres dan satu lg kt jln sisi...sebelah kedai buku...dorang tu adik beradik meniage...sejak aku umo tadika dorang dh meniage kire2 35 tawun dulu...jemput le singgah kampong aku yek...MUO atau Bdr Maharani dn skrg ni Bdr DiRaja....ko org muo ke watyz???

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku bkn org muo. tp ade kg a la kat muo. suami aku kg kat Serom 3. aku nye kg kat parit unas. tp kg aku tu setahun sekali je balik time raya. sejak atok aku ninggal aku malas nk balik. malas nk ngadap nenek tiri aku tu. hahahha... tp kg suami selalu la balik... :)

      Delete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya dpt baca komen awak di emel saya.... :)
      kalo saya tau jalan kat bandar muo tu dh lama saya g sendiri beli... :)

      Delete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...