::iKLan @ aty@@rim@n

Wednesday, May 30, 2012

Puasa Ganti


 لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

hai korang!
aku ade beberapa hari lagi x ganti.
niat nye nk ganti dr 1 rejab lagik.
tp keadaan aku masih x ngizin kan.
tekak aku masih sakit n badan masih terasa sakit gak.
insyaAllah aku cube next week.
moh kite ganti sesama.... :)

6 comments:

  1. aku ada byk lg nk ganti ni huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. afne... aty pon sama.... huhuhuu

      Delete
  2. ko sakit lg ke babe..lamanyee..aku pun nak ganti nie..kang last minit baru terhegeh2..hehe..

    ReplyDelete
  3. aku start balik poser next week... this week xdpt sehari pon hu3

    ReplyDelete
  4. insyaallah..ada niat pun dah baik Waty...all the best

    ReplyDelete
  5. insyaallah...aku ni niat je nak puasa direct isnin-khamis, tp ada je halangan. esok puasa sama2 erk....

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...