::iKLan @ aty@@rim@n

Thursday, May 10, 2012

Hari Polis 205 - Part 1


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

Sambutan Hari Polis 205 di Dataran Pahlawan Melaka.
x ingat pulak hari apa.
masa ni kebetulan jer. jalan2 nmpk la pameran.
so singgah la. x sangka plak pameran polis.
x ingat yg en. Izhar ade dpt msj pasal hari tu.
ye la dia kan Rakan COP.
hahhaha...
dh alang2 ade kat area ctu. so singgah la bawak anak2.
memula abg ni biasa2 je x excited langsung.
sebab apa??
sbb ade polis la.
dia kan kalo wat hal je kitorang wat2 pgglkan polis.
smpi pak guard pon dia sangka kan polis.
dh tu payah sangat kan... hahaha
xde apa menarik yg kitorang wat kat cni sbb hari separuh ujan.
hehehe ujan renyai2 ler....

abg pegang pistol. nak pegang senapang ramai org.
sian pistol ni xde yg nak pegang.

robot apa ntah x tau la...

motor polis dulu2... :)

ni la part yg paling abg iman suka.
Motor Besar!!!
punya excited x hingat punyer!
masa ni ujan pon dia x dulik.
nak jugak naik motor sume motor yg ade.
nak snap gambo dia pon payah.

muka org hepi... :)

pergh! gaya x tahan...

motor ni paling dia suka.
sbb kat motor ni ade lagu.
tuan punya motor ni jaga je tepi abg masa ni.
dia x bg abg tekan apa2 pon kat motor tu...

lagi 1 yg wat dia excited.
kapal terbang ngan helikopter kecik.
dia nak pegang tp ade polis jaga.
so dia takut ckit.
hehehhe

dia nak naik motor tu tp dia takut sbb ade polis.
kat motor dia nak bergambar.
tp kat kete EVO 10 polis dia x nak.
takut naik kete polis.
takut gak kan dia ngan polis.
hahahha

motor ni dia naik. tp mata dok nak pandang polis kat sblh dia.
hahahha...
ade lagik menda yg wat abg iman excited.
tunggguuuuu....

ok bersambung......

5 comments:

  1. seyes jelas tgk abang naik menda alah kuning tu... smart bebenor

    ReplyDelete
    Replies
    1. pinjam amik gambo jek. nak bli x mampoooo... hehhehe

      Delete
  2. wahhh suke abg naik motor..patut la x excited..reupenye ade cite disebalik..hahahahhaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg excited.. terlebih2 lak tu... hahha

      Delete
  3. wah time camnila kan bole naik motor polis kan.. best gak yer..

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...