::iKLan @ aty@@rim@n

Thursday, July 19, 2012

Penang Trip : Jumpa Lightning Mcqueen & Mater


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

hai korang!!!

lepas je beredar dari majlis kenduri tu terus ke island.
tujuan asal nye nak cari asam jeruk + makan.
makan apa lagi??? x cukop ke kat rumah kenduri tu???
hahhahaha... ekceli nk cari Pasembor.
x abis2 nak makan kan.
hehehe...

tapikan lepas dh dpt asam segala bagai kan.
nak ke Padang Kota untuk sesi cari makan pulak.
ternampak la menda ni.
ni mmg la kegemaran anak2 aku kan.
bkn je budak2 tgk xcited.
mak pak tok nenek pon ble xcited.
mcm x caye la ade menda ni tau.
siap renti lagik nak bergambar.
hahaha...
kata la apa ko nak kata.
aku dulik apa. hahahha...

tp ko jgn la tanya aku kat jalan mana menda ni.
aku pon x tau sbb masa tu dh ntah mana2 jalan nyer.
hahahha

budak nemok n tenit yg paling xcited.

nape muka dia masam??
sbb dia yg sendiri nak snap gambo mcqueen tu.
hahahha

Mater.

abg iman panggil Moken.. :)

kat bangunan ni la aku jumpa dua menda kesukaan anak2 aku ni.
hehehehe

2 comments:

  1. balik penang nnti aku nak cr la tmpt ni...dpt bergmbo pun jadi la...hahahah...

    ReplyDelete
  2. wahh.,.rugi aritu x jln smpi ke sini..
    slmt berpose aty..jmput join GA :)

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...