::iKLan @ aty@@rim@n

Friday, April 12, 2013

Power Bank

 
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
 
hai korang!!
 
aku dh jarang apdet kan.
bkn apa malas tau...
tp aku bizi teramat sangat.
dengan nak ngadap final exam.
ngan nak jaga anak2, rumahtangga.
ngan en. Izhar xde nye..
oh ya... en. Izhar g kursus g hr kat KL.
g dr hr rabu hingga jumaat.
hari ni la...
sedih tau x bole ikut... huhuhu...
 
ok... stop citer tu dulu yer!!
ni nak citer ni..
aku nak bli menda ni... Power bank ni.
tp tu la... masalah nye...
cash kat tangan bkn dlm bank.
dh tu malas lak nak g bank nak bank in kan duit tu.
 
 
ni nak tanya... sape ade duit dlm maybank2u tu.
bak tolong aku byr dulu....
hahahha... mmg sengal kan aku!!
ntah hape2 kan... :P
 
kalo korang berminat ble klik cni...
 
 

3 comments:

  1. aty, aku pn beli powerbank tp kt website lain. meh sms aku nnti aku tlg ko trf duit nak?

    ReplyDelete
  2. aku terfikir2 mcm nak beli gak ni...bateri hp cepat benor kong nya skrg ni...

    ReplyDelete
  3. aku cam nk beli tapii...maleh,hehehe

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...