::iKLan @ aty@@rim@n

Wednesday, April 3, 2013

PRU 13

 
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
 
hai korang!!
 
PM baru je lepas bubarkan Parlimen tadi.
dpt la dgr ucapan dia ckit.
Perang bendera dh lama start.
lepas ni Perang mulut plak..
sama2 la kite tggu yer.
korang pilih la kerajaan mcm mana korang nak.
asalkan x gadai kan maruah negera dah la...
sayang Malaysia ketat ketat... :)
 

7 comments:

  1. tuler pasal akak dah tak sabar nak rayani.. bosan dengar mcam2ni.. tu pasal tak nak bukak fb entah apa yang keluar.. pilihler apa yang nak dipilih.... lepasni boleh bergambar ngan bendera2 lak.. 4-5 tahun sekalijerkan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah kan... pakat2 la pangkah lepas ni.. :)

      Delete
  2. nice day :)
    Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
    pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
    Jadilah seperti yang kamu inginkan,
    karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
    dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
    yang ingin kamu lakukan

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete
  3. semoga Malaysia terus aman, tenteram selamanya, amin...

    moh mengundi ;)

    ReplyDelete
  4. tak sabo nak gi ngondi..marilah mari.pegi mengundi..jangan lupa kewajipan..pada negara

    ReplyDelete
  5. aku ni la pestime bole nak ngundi
    tapi nye skang dah dok johor plak
    jauh la plak nye nak balik kl
    mcm xde harapan nak mengundi ni

    ReplyDelete
  6. kalau ikut umur ana ni ntah dah brp kali boleh ngundi..tp thn lepas br register...merasa la thn ni nak mengundi buat pertama kali..hahahaha..

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...