::iKLan @ aty@@rim@n

Thursday, June 6, 2013

Apam Polkadot n Strawberry

 
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
 
hai korang!!!
 
sori la ye...
lama aku x citer pasal ni.
aku nak citer pasal apam polkadot.
yg ni aku wat utk majlis besday kat skolah abg.
tp sayang nye abg x dpt join.
dia cuti ikut aku g jalan2 ler.
ehhehehhe...
 
 
ok...
yg bawah ni cume belen2 nye je.
yg ni apam bentuk strawberry.
nmpk x rupa strawberry nye??
jd la kan...asal bole... hahahha
yg ni belen dr tempahan org ILP melaka.
aku nak bg kengkawan aku makan.
asik dot2 je kan.
lain la ckit...
 
 
tp kan... filling nye blueberry...
ahahhaha...
dh itu je yg ade... aci la kan... :)
 
**sape2 nak tempah apam ni area melaka, ble la contact2 yer... :)
 

2 comments:

  1. good job dear, moga bisnes makin berkembang...lawo je aku tgk apam polkadot ko..:)

    ReplyDelete
  2. bila la dpt merasa apam pokedot ko ni aty oooiii

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...