::iKLan @ aty@@rim@n

Tuesday, June 21, 2011

ayoyo...

ini la minat terbaru Iman Harith.
memanjat motor abg Iman Hadif.
memula aku pasan dia ni memanjat motor ni sblm pic yg ni.
tp masa tu aku tergamam x de la nk bergambar bagai.
nk tau cam ne aksi dia?? kaki kanan kat handle motor, kaki kiri kat atas seat.
aku x tau la cm ne dia ble terpk nk wat aksi tu.
siyes. aku terkejut pas tu aku gelak sbb dia dh terjerit2 takut.
dia ni suka wat aksi lepas tu jerit2 soh org amik dia sbb takut.
panjat x takut la pulak.
kire yg gambar ni ulang tayang la.
nak tunjuk kat ayah dia yg x caye anak dia memanjat smpi gitu skali.
pas tu dh tgk dia balik yg takut.
x sangka lak dak tenit yg dorang pggl mat lembik ni teror memanjat..
hahhaha



pandai lak tu ibu pggl nk amik gambo dia toleh.
tp tangan ayah dia sentiasa berjaga2 takut dia jatuh.
bile kite angkat dia, dia marah sbb kacau dia memanjat...

3 comments:

  1. budak lelaki sentiasa budak lelaki okeh ha3..... x kira la lembik ke idak....

    ReplyDelete
  2. hahaha..macam2 gelagat..sok luse pandai welly lak..

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...