::iKLan @ aty@@rim@n

Friday, June 24, 2011

itu kah tanda nya...

korang baca then abaikan la ek....

ekceli aku nk luah kan perasaan aku ni.
aku tau aku penah wat salah.
tp aku berusaha meminta maaf dh berbuat baik.
mmg kadang2 aku ada salah n silap nye tp kite kan manusia x lari dr kesilapan.
tp dia tetap memandang aku salah.
apa je aku buat mesti salah.
aku x pernah pertikaian apa pon dia buat.
aku x kisah kalo dia x nk kawan aku tp yg lain2 pon turut sama mcm x nk kawan aku.
aku ckp masing2 wat x tau jek.
dgn aku diam seribu bahasa tp dgn yg lain bole lak gelak2 bagai.
perlu ke aku terus kawan ngan dia???
Ya Allah.. ko tabah kan la hati ku ini.....

3 comments:

  1. Bg aku, kawan slagi mampu tp x pyh la mesra mcm biasa, tgur kalau berselisih, xde hal jgn cr dorg...

    Atleast x putuskan persahabatan

    ReplyDelete
  2. ntah la lia..hati ni rasa sakit sangat..dia buat kite nmpk cam kite btol2 buat salah kat dia. sedangkan salah dia kite abaikan.

    ReplyDelete
  3. saba je ye.. tagur je cam biasa, terpulang kat derang kalau nak balas ke hape, yg penting ko dh minta maaf, maknanye tugas ko dh selesai, insyaAllah ko dah xde dosa ngan derang, samaada derang nak maafkan atau tak, itu terpulang kat derang..

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...