::iKLan @ aty@@rim@n

Wednesday, August 24, 2011

Sesi meluahkan perasaan


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
hari ni mesti ramai yg wat WW kan (wordless wednesday).
tp aku x ble wat WW ni sbb aku nk menceceh hari ni.
ade yg tau kat fb pasal smlm kan aku nk wat kuih beger malaysia tu kan.
dh balik keje siap2 buat sume kan.
time nk goreng tu x jadi. bhgn dlm kuih tu x masak.
rupa nye kuih tu x naik.
apasal ntah. slalu buat ok jer.
ke ade kena mengena ngan suami saya letak air panas dlm yis??
aku mintak dia rendam yis ngan air suam.
bile aku nk gaul tgk yis tu panas. bole ke??
ntah la. xpe la hr ni aku try lagik yer. xde hal la...

ok ni kisah smlm gak.
smlm kan suami aku g tukar duit raya.
balik keje dia tunjuk sampul ngan duit raya lagik.
eh?? mana dpt duit tu?? sedangkan semua duit dia dh bg kat aku.
rupa2 nye sorang pegawai dia bg duit ngan sampul tu kat dia.
so dia kire la duit tu ade dlm rm30-40.
ishk banyak gak tu. pegawai tu ckp sedekah2 kan la.
so...kami utama kan la duit yg tu baru la duit kami.
ahahhaha... kan jimat tu... terima kasih yer Pn. Hajah Mariani.
Pn Hajah ni kan dia tempah kuih karas nenek aku 10 botol.
dia agih2 kan kat kawan2 dia kat opis suami aku.
terima kasih again... :)
alhamdulillah...murah rezeki dia kan....


*** pd yg nak resepi apam nanti aku masukkan yer...

4 comments:

  1. wah..rzki mencurah la tu..

    tapi kak, biskut ape tu karas nenek??x penah jmpe pon..

    ReplyDelete
  2. sifu~ nama kuih tu kuih karas. nenek yg buat. bkn kuih karas nenek. hehhehe

    ReplyDelete
  3. fav aku tu, berger malaysia... smlm baru beli kat param..

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...