::iKLan @ aty@@rim@n

Wednesday, June 13, 2012

En. Waja kat workshop


 لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

hai korang!!!

bkn hari ni en. Waja gagah perkasa ni masuk workshop.
tp hr ni br nak apdet la.
biasa la kemalasan melanda. apa yg ade apdet dulu.
hehehhe...
la.. bkn la rosak mana pon.
just nak tukar sesikit je. bg lebih selesa utk anak2.
apa la agaknye yg di tukar kan tu ek??

1) tayar.
nak kata tayar lama dh haus bunga nye idak la.
tp hampir2 haus la. eh lama tau pakai tayar sblm ni.
kat 1 tahun 7 bulan jugak la.
sbb kan sblm ni guna gas kat tayar x guna angin biasa.
guna gas ni sekali pam RM5 sebiji tayar n ble tahan 1 tahun tanpa pengisian semula.
lepas setahun nak isi semula free je.
tp aku lupa gas apa. sbb tu tayar x cepat haus bunga nya.
kali ni tukar tayar tebal ckit. sblm ni nipis jer.

2) eksober. 
ko jgn tanya aku camne eja 'eksober' sbb aku x tau.
aku tau drive je. lain2 en. Izhar yg buat. hahahha...
eksober kete aku dh kiak kiok.
so sangat menyakitkan telinga la.
en. Izhar pon soh tukar. mintak yg heavy duty.
sbb kete aku pakai gas NGV kan.
tong gas tu berat. kalo amik biasa2 takut cepat abis n kete aku mendak ke belakang.

nmpk x supervisor tgh memantau.
hahahha....

2 comments:

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...