::iKLan @ aty@@rim@n

Tuesday, June 12, 2012

Makan-makan



 لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

hai korang!!!
ni makan2 sempena besday nenek aku.
huh! citer dh lama br nak apdet kan.
nape aku ckp citer lama???
sbb nye makan2 ni masa 5/5/2012 yg lepas.
x ke lama tu?? dh sebulan pon.

xde la wat meriah bagai pon.
just anak branak je yg makan.
sape tukang masak???
nenek ai la. dh dia yg soh dtg makan jer.
kitorang pon dtg makan la kan... hahaha

nenek masak special tau...
makan nasi lemak...

ayam goreng

telur dadar

sambal udang

bihun goreng.

lepas makan sume2 pakat bg hadiah.
aku bg kain pasang utk dia wat bj raya.
mak aku blikan tudung sbb aku dh btau aku bg kain pasang.
mak aku ntam je bli kaler seb bek ble kena ngan kain yg aku bg tu.
dan adik aku bg hadiah ni.....

DURIAN!!!
ni antara makanan feberet nenek aku.
pantang nmpk org jual mesti nak bli.
oh ye nenek aku kalo bli x main la yg sebakul RM10 tu ek..
dia bli yg timbang2 nye.
ehhehehe...
 tp yg byk melantak durian ni adik aku, en. izhar ngan mak aku.
dorang tggl kan nenek aku dlm sebijik dua je.
hahhaha...


4 comments:

  1. ni baru besday nenek, nenek masak sendiri he3

    ReplyDelete
    Replies
    1. dh tu dia yg beria sangat. kitorang x sempat planning pon. hahhaha

      Delete
  2. nenek masak utk makan time birthday nenek ker?..baik nenek u kan..hehe..sedap2 plak tuh makanan yg nenek masak..terliur aiii..;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye pn pasya sayang. dia masak pggl anak cucu dia makan...

      Delete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...