::iKLan @ aty@@rim@n

Wednesday, December 12, 2012

Tetamu Dari Jauh

 
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
 
hai korang!!!
 
meh nak citer pasal last week.
last week... ade blogger yg dok semak2 kan melaka ni.
hahahha..
marah kawan tu ngan aku.
hahahha...
 
ekceli last week blogger Syana ade kat melaka.
ikut hasben dia dak Syarul tu keje kat MITC.
Mitc ade pameran SDSI.
so.. syana pon rojer la kat aku.
kot2 aku nak jumpa dia kan.
mmg pon aku nk jumpa dia.
dh nama pon kawan kan x kan la nak biarkan je kawan kite tu.
so, aku ajak la dia dating hr sabtu.
tp kena sabar la menanti aku.
sbb aku nak kemas2 umah dulu. hehehhe..
dh tu kat bandar hilir tu jalan jam tu.
dia lak dok kat Hatten Hotel.
btol2 kat slh Mahkota Parade ngan Dataran Pahlawan.
 
tp aku x park kat ctu.
just renti amik Syana ngan anak dia Iman.
dh kompius nak pggl iman.
sbb anak2 aku pon nama pangkal iman gak.
hahahaha...
 
destinasi pertama ptg tu ialah Coconut Shake.
layan kan tetamu nak sangat rasa kan.
ni kali ke 2 aku smpi sini.
kali pertama ngan Falsya.
 
hari ni dpt la merasa nasi lemak sedap tu.
masa ngan Falsya x rasa pon nasi lemak tu.
ngam2 je aku dpt nasi lemak tu 5 bungkus.
sbb pinggan dh abis n tangan dh penuh.
cepat btol abis nasi lemak dia ni.
letak je abis, letak je abis...
mmg sedap la nasi lemak ni. sambal pon pedas.
sian Syana, meleleh air mata dia dok tahan pedas.
hehehhe...
 
lepas tu kami ke Mitc.
dok la tgk pameran sambil2 merasa apa yg ade kat ctu.
tp silap nye lupa nak snap gambo.
hahahha...
 
malam tu plak kami ke kedai asam pedas.
kat melaka ni ade banyak kedai asam pedas.
ikut korang la g yg mana satu ek.
kang aku ckp x sedap kang ko kata sedap.
ikut tekak masing2 la yer.
yg aku rasa ok je aku rekemen kan.
ni sbb ikut tekak aku la bebs... :)
 
*** ok.. kite sambung kemdian ek... :)
gambo sume aku cilok kat blog Syana... :P
 
 

3 comments:

  1. tq tq tq.....
    nasib x buasir aku..sume pn pedas2..hahaa

    ReplyDelete
  2. sonok korang jln2 ek... nnt aku g melaka ko kene bwk gak g mkn nasi lemak special tu... hehehehe

    ReplyDelete
  3. wallaweiii bestnya coconut shake tue... nureen bln 4thn dpn kot baru bleh minum hehehe

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...