::iKLan @ aty@@rim@n

Wednesday, December 5, 2012

Tiket Wayang Free

 
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
 
hai korang!!!

pagi2 lagi aku dpt perkabaran gumbira.
ye korang aku menang ni.
tiket wayang GSC dr Fruitale.
ni aku join contest kat FB.
ade juga kengkawan yg lain yang menang.
mcm Mamatisya, Nana ngan Zety.
tahniah wat korang jugak yer!
 

 
tadi, aku saje usik en.Izhar ajak tgk wayang.
dia ingat kan aku nk banje dia tgk The Hobbits.
gitu kot tajuk nye.
aku pon x tau. hehehhe... 
 
 

11 comments:

  1. mujor aku masih kt kl
    klw dh pindah kluang
    mgm sedekah je tix tu kt orang haha
    kluang mana ada gsc

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahniah ek ko menang gak... bg la kat diah ke nana ke x pon kat falsya tu... :)

      Delete
  2. wah...tahniah la ye...best nya...:)

    ReplyDelete
  3. weeee..jemaah makjemah masing2 ;),congr8s utk ko jgk

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh makjemah pon menang kan.. tahniah yer.. :)

      Delete
  4. wah..untungnya dapat hadih :) sal;am kenal.jmput follow kmbali :)

    ReplyDelete
  5. tahniahhh..kita dh bertahun tktgk wyg..

    ReplyDelete
  6. tahniah!!!
    selamat dating2 tgk wayang

    wei aku kt melaka mlm ni smp isnin..
    xmo teman aku kew???

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...