::iKLan @ aty@@rim@n

Friday, January 11, 2013

Moga-moga Dipermudahkan

 
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
 
hai korang!!!
 
aku masih lagi utang n3 bergambar yer.
masih lagi x ble upload.
aku x try lagi kat umah.
sekarang ni tugas dirumah makin besar n mencabar.
sejak abg masuk skolah n adik htr ke nanny baru.
dan aku dh jd ibu berkerjaya n suri rumah jugak.
so balik keje byk keje menanti kat umah tu.
sblm kuar umah wat breakfast dulu.
balik umah masak utk makan malam pulak.
sambil2 tu basuh baju.
then gosok baju, pon dh byk kena gosok termasuk bj skolah abg la.
 
itu la rutin aku yg dh berubah ckit.
dulu bgn tido je siap2 terus kuar umah.
kuar umah sblm 6.30am.
sbb x nak jalan jammed.
ye la nak kena redah skolah2 la kan.
dulu perjalan agak jauh.
dr umah aku ke umah mak 20min.
dr umah mak ke opis lebih kurang 45min.
kalo lambat abis la aku... merha lagi kad!!
hehehhe....
 
la ni dh senang ckit.
abg en. izhar htr g skolah even 1 jalan je ngan aku.
tp sbb aku nk kena htr adik so terpaksa la ayah htr kan.
ye la kot adik tido mcm mana aku nak lintas kan abg pastu htr masuk kelas.
masalah kan... x yah pening2 kan pale.
balik skolah atuk amik abg. hehehhe
la ni ble kuar umah 7.15am.
in sha Allah... sblm 8.00am dh smpi opis.
itam je sume kat kad aku tu. hehehhe...
 
bulan Jan ni jugak aku start jd student balik.
lepas 1 sem aku tido kan.
la ni kena la perah otak smula nak wat assigment n nak jawab exam nanti.
doakan la utk aku yer. time kasih... :)
even hr tu aku terlewat daftar.
terpaksa wat surat rayuan.
alhamdulillah...rayuan aku diterima.
dpt la aku smbg semula.
byk perancangan utk thn ni.
in sha Allah.. aku cube wat satu persatu n wat yg terbaik.
sama2 la kite berusaha dan berdoa yer... :)
 
"Allahumma yassir wala tu'assir,
rabbi tammim bilkhoir,
birokhmatikaya arhamarrohimin."
~ Ya Tuhan, permudahkanlah urusanku,
permudahkanlah jangan disulitkan.~
~Ameennnn.....~
 

3 comments:

  1. Hensemnyer hero-hero akak..Nana jln2 malam sambil singgah n folo cni =)

    ReplyDelete
  2. aaminn..aku pon dok kumat kamit bc doa tu klu ssh hati..huhu

    ReplyDelete
  3. moga tahun 2013 ni lebih dipermudahkan urusan...insyaallah

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...